mari Skrevet 7. april 2002 #1 Skrevet 7. april 2002 Er det noen som har et sted i Søndre Vestfold å anbefale til bryllupsnatten? skal gifte meg på Tjøme 3. august, og hadde håpet å få bryllupsnattet på Engø gård (helt nyddelig sted, kjempe romantisk) men der var det fult den natten, så nå ser vi oss om etter et annet sted, men vet ikke helt hvor vi skal lete. Det er ikke så lett å bestemme seg ut fra de gule sidene, hvis noen har tenkt å anbefale å se der... Problemet er at vi ikke kan være så veldig langt unna Tjøme da vi må tilbake dit dagen etter! Vil så veldig gjerne at det skal være romantisk da!!! Håper veldig på hjelp!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #2 Skrevet 8. april 2002 sorry, men jeg vet ikke.. anbefalinger til bryllupsnatt i stavanger????
Mrs. B Skrevet 8. april 2002 #3 Skrevet 8. april 2002 Mari: Hmm.. hva med det nye hotellet på brygga i Tønsberg?! Det åpner i mai.. men det blir kanskje for folksomt der?! Kommer ikke på så mye i farten.. Åsgårdstrand Hotell da? Der er det jo stille og rolig og rett ved vannet.. vi skal være der. 12
Kylie Skrevet 8. april 2002 #4 Skrevet 8. april 2002 Skal du gifte deg i Stavanger område vil jeg absolutt anbefale Gamlaværket på Sandnes. Helt spesielle omgivelser, kjempeservice og ikke avskrekkende priser.12
Skorpion72 Skrevet 8. april 2002 #5 Skrevet 8. april 2002 Hva med Havna Hotell? de har vel sikkert en suite der som er fin.
Eivissa Skrevet 8. april 2002 #6 Skrevet 8. april 2002 Vi skal på Havna når vi gifter oss. Det skjer 15 juni. De har ikke sånn suite som andre hotell, de har brudehytte. Det er en liten ,men fin hytte. Dere får ost og kjeks når dere kommer dit på kvelden pluss vin, og friske blomster. Om morgenen får dere frokost. Alt dette koster 2500 kroner. Og innsjekking fra 1200, og utsjekking fra 1500. Dette er spesielt for brudepar. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå