viwi Skrevet 23. februar 2002 #1 Del Skrevet 23. februar 2002 Fant et bilde på nettet som likner veldig på den torsoleten jeg har kjøpt.Syns den var kjempefin!! http://store5.yimg.com/I/cupidslingerie-au_1676_81191 Hva syns dere? Lekkert? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 23. februar 2002 #2 Del Skrevet 23. februar 2002 kjempe lekker slik har jeg også lyst på! hvor har du kjøpt den og hvis du kan svare på det, hvor mye betalte du for den? klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sony Skrevet 23. februar 2002 #3 Del Skrevet 23. februar 2002 Den var rå lekker!!!!!! Hilsen Sony Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niso Skrevet 24. februar 2002 #4 Del Skrevet 24. februar 2002 Lekkert!! Hvor har du kjøpt, og til hvilken pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 24. februar 2002 #5 Del Skrevet 24. februar 2002 Kan jo ikke gjøre annet enn å si meg enig med alle andre her. Den var kjempefin! Akkurat sånn som jeg er ute etter, men har dessverre ikke funnet noe enda.. Synes det er så mye blonder på alt. Er det avtagbare stropper? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 24. februar 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 24. februar 2002 Den jeg kjøpte kunne du ta av stroppene på. Den var i litt tykt og deilig mykt stoff. Den går ganske langt ned i ryggen så den er fin til stroppeløse kjoler også. Dessuten holder den puppene godt på plass Jeg kjøpte den hos brudesalongen i Stavanger til 690,- men da kommer strømper og strømpebånd i tillegg. Nå vil jeg bare si at det er ikke nøyaktig den samme som på bilde men den likner utrolig mye!!! _________________ viwi -gifter meg med drømmemannen 22 juni!!!1212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-02-24 12:06 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mines Skrevet 25. februar 2002 #7 Del Skrevet 25. februar 2002 Åhh, den var dødslekker! Husker du merket? Det er akkurat slik jeg er på jakt etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 25. februar 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 25. februar 2002 merket er Fantasie of england 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå