Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg og ei veninne skal reise til Syden i begynnelsen av juni.

Vil reise 6 eller 7 juni frå Bergen eller Ålesund; så de begrensa seg litt med turane.

Vi har ikkje så veldig mykje pengar å bruke på reisa, hadde tenkt ei maxgrense på 6000.. Har lysst å bestille no så vi veit de blir noke av; så det er utenkelig å vente på kjempebillige restplassar.

Vi vil ha fine strender og klart vatn, masse sol og mulighet for litt shopping og uteliv (vi skal ikkje reise for å feste).

Noken som har tips til kor vi bør reise?

Har lurt litt på Bulgaria, fått inntrykk av at det er veldig billig deg.

Men der er vel partypaktoren veldig høg.

Setter pris på alle innspel :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Klipra
Skrevet

Dere kan reise med Apollo til Mallorca fra Ålesund. Vil anbefale Puerta de Soller fra 4700 kr

Fra Bergen er alternativene Split med Apollo 3500kr og

til Rethymnon på Kreta me Star Tour fra 3740kr

Disse fant jeg ved å gå inn på Solfaktor.no og fylle inn avreise Bergen/Ålesund og Syden som reisemål. :regn:

Gjest Pupsilure
Skrevet

Hvis dere kan være litt mer fleksible med utreisedato får dere flere muligheter og billigere billetter. Fant f.eks søn 8 juni fra bergen til 2540,- til dalaman. 3 stjerners leilighet.

Skrevet

Takk for tips :)

Skal sjekke ut desse..

Kan og nevne at vi skal være vekke 14dager.

Er de kansje for mykje be om ei OK reise til under 6000?

Skrevet
Dere kan reise med Apollo til Mallorca fra Ålesund. Vil anbefale Puerta de Soller fra 4700 kr

Fra Bergen er alternativene Split med Apollo 3500kr og

til Rethymnon på Kreta me Star Tour fra 3740kr

Disse fant jeg ved å gå inn på Solfaktor.no og fylle inn avreise Bergen/Ålesund og Syden som reisemål. :regn:

Vi kan reise søndag ja.

Og vi kan reise mandag også; men, eg har litt lysst å reise så fort som mulig etter at ferien har starta..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...