Gjest @lfakrøll -ikke innlogget Skrevet 4. mai 2003 #1 Skrevet 4. mai 2003 Skal i konfirmasjon til min kusine neste søndag - og så kommer spørsmålet igjen. Har tenkt å gi penger da det er det største ønsket. Hun sparer til scooter. MEN - hvor mye ? Nå har det seg sånn at jeg har så stor familie, og søskenbarn har ikke normalt vært i hverandres konfirmasjoner bortsett fra barna til denne tanta mi da.... dit blir vi invitert, og det er jo koselig det Husker ikke hva vi ga til fetter'n min da han ble konfirmert (sist vi var i konfirmasjon til noen i min familie) Dette er jo 5 år siden også.... :-? Noen innspill ? Andre kusiner og fettere som står til konfirmasjon, men som vi ikke deltar som gjester har jeg+@-mannen, og min søster og bror gitt ca. 300,- Min søster bor fortsatt hjemme, og teoretisk sett egentlig ikke bidrar med noen pengesum, vi slenger bare navnet med.... Sånn er det å være sistemann Hm......
Joplaya Skrevet 4. mai 2003 #2 Skrevet 4. mai 2003 Synes 300 høres greit ut jeg. Trenger jo ikke gi større gave til de du er gjest hos.
Arwen Skrevet 4. mai 2003 #3 Skrevet 4. mai 2003 Var i konfirmasjon i går hos fetteren til sambo. Vi ga 400 kroner. Tror han var meget fornøyd med det.
Væren Skrevet 4. mai 2003 #4 Skrevet 4. mai 2003 Vår sønn fikk fra 500-600 fra tanter/onkler, og rundt 200-300 fra våre nærmeste venner. Så 300 fra deg som kusine høres helt flott ut!
@lfakrøll Skrevet 5. mai 2003 #5 Skrevet 5. mai 2003 Tror etter disse tilbakemeldingene at vi da gir 300,- Sammen med min bror som gir litt mindre enn oss (han er jo bare en) ca. 200,- og søstera en hundrings..... Ja da blir det jo faktisk litt kroner i konvolutten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå