Gå til innhold

Pengegave til konfirmant !?

Anbefalte innlegg

Gjest @lfakrøll -ikke innlogget
Skrevet

Skal i konfirmasjon til min kusine neste søndag - og så kommer spørsmålet igjen. Har tenkt å gi penger da det er det største ønsket. Hun sparer til scooter.

MEN - hvor mye ? Nå har det seg sånn at jeg har så stor familie, og søskenbarn har ikke normalt vært i hverandres konfirmasjoner bortsett fra barna til denne tanta mi da.... dit blir vi invitert, og det er jo koselig det :wink: Husker ikke hva vi ga til fetter'n min da han ble konfirmert (sist vi var i konfirmasjon til noen i min familie) Dette er jo 5 år siden også.... :-?

Noen innspill ? Andre kusiner og fettere som står til konfirmasjon, men som vi ikke deltar som gjester har jeg+@-mannen, og min søster og bror gitt ca. 300,- Min søster bor fortsatt hjemme, og teoretisk sett egentlig ikke bidrar med noen pengesum, vi slenger bare navnet med.... Sånn er det å være sistemann :hoho:

Hm......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes 300 høres greit ut jeg.

Trenger jo ikke gi større gave til de du er gjest hos.

Skrevet

Var i konfirmasjon i går hos fetteren til sambo. Vi ga 400 kroner. Tror han var meget fornøyd med det.

Skrevet

Vår sønn fikk fra 500-600 fra tanter/onkler, og rundt 200-300 fra våre nærmeste venner. Så 300 fra deg som kusine høres helt flott ut!

Skrevet

Tror etter disse tilbakemeldingene at vi da gir 300,-

Sammen med min bror som gir litt mindre enn oss (han er jo bare en) ca. 200,- og søstera en hundrings..... Ja da blir det jo faktisk litt kroner i konvolutten :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...