Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så forferdelig!!! Vi får vel bare klamre oss til håpet, det står jo at "reports are yet to be confirmed"...

Han er jo en legende... Hadde håpet å få se mer til han fremover! Dirty dancing er jo (som for alle jenter) en all time favourite. Det går lang tid mellom slike klassikere!

:cry:

Skrevet

Sjansen er uhyre liten for at dette bare er et rykte, men vi må nesten bare håpe. Jeg ble ganske satt ut jeg, nå. :(

Skrevet

Ja jeg vet.. de pleier å være ganske sikre når de kommer ut med slike ting så sterkt.. Helt forferdelig..

Gjest Gjest_E_*
Skrevet
Dirty dancing er jo (som for alle jenter) en all time favourite.

Not for me, it isn`t ;)

Skrevet

Det har nå kommet en offisiell kommentar, og den modererer bildet litt. Han har kreft i bukspyttkjertelen, men den er ikke så omfattende som de skulle ha det til i går, og det ser ut som om behandlingen går bra så langt.

http://www.patrickswayze.net/gennews1.htm

Jeg burde jo nå ha lært meg å ikke høre på tabloidmedia! :sur: Men for en lettelse - det ser lysere ut nå. :-D

Gjest Gjest
Skrevet

Har et nært familiemedlem i samme situasjon akkurat nå, så jeg tror ikke helt jeg har mentalt overskudd til å bry meg om dette...

Skrevet
Not for me, it isn`t ;)

Ikke for meg heller, har aldri skjønt hva som er spesielt med den filmen?!

men det spiller ingen rolle.. kreft er noe hærk uansett hvem det berører :(

Skrevet

Huff, dette var trist å lese. :(

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

Veldig trist. Dirty Dancing er en av mine favorittfilmer. Har sett den sikkert hundre ganger.

Skrevet

Kreft er en grusom sykdom, men jeg kan ikke si det går så veldig inn på meg at akkurat han er rammet. Jeg er ikke blant de som har sett Dirty Dancing 150 ganger, og syns også det er litt rart å ikke skille mellom en fin film og at mannen som spilte en rolle i den filmen for 25(?) år siden også er "dødelig" og har blitt eldre og har fått en sykdom som rammer oss alle direkte eller indirekte flere ganger i løpet av et liv.

Skrevet

Det er sikkert ikke mange her som lar det gå veldig inn på seg Kosemose. Men for min del handler det om omtanke og medfølelse for andre mennesker.

Jeg ville syntes det var like trist hvis det var din onkel som hadde kreft for eksempel, og han har jeg absolutt ingen anelse om hvem er....

Gjest Gjest
Skrevet

Husker han også godt fra filmen "Nord og Sør" det var en fin film der han hadde en av hovedrollene.

Trist med mennesker som får kreft, Harak Heide Steen Jr har heller ikke lenge igjen pga. kreft :tristbla:

Skrevet

Jeg synes også det virker litt snodig å si at de som synes dette er trist ikke klarer å skille mellom en fin film og en mann som nå får en sykdom. Litt av en påstand.

Nord og Sør var en miniserie, ikke en film, men, ja, det er en av mine favorittroller av ham.

Ja, trist med Harald Heide Steen Jr. også. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...