Gå til innhold

Hva gir man til en mamma?

estrella

Anbefalte innlegg

Hva gir man i bursdagsgave til sin mamma egentlig?

Jeg har absolutt ikke peiling på hva jeg skal gi til mamma i år x)

Hun ble 37 år i februar, skal hjem i påsken, og da skal vi feire min 18-årsdag, hennes 37-årsdag og min brors 17-årsdag.

Tenkte på en sum på rundt om 2-300 kr. Har ikke så mye penger for øyeblikket:)

Ting som er typisk henne, hvis det hjelper dere å komme på noe for meg er:

-svart, lilla, rød og den der turkise blåfargen(dvs farger hun liker og farger hun går i)

-liker musikk som acdc, led zeppelin

-liker krimbøker og krimfilmer

-er mamma til 4 og to stebarn:P

-ganske travel(!)

-rotehue

Håper på noen geniale tips. Er litt lei av å gi det samme gamle hele veien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bloom

Hva med en av bøkene til Stieg Larsson? Menn som hater kvinner feks.. Første av 3 bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg hadde fått noe lagd av mine barns hender, hode, kjærlighet og omtanke. Jeg tenker du har fortsatt tid til at alle kan lage en collage, lage en selvlagd cd som hun kan spille og tenke på dere...Noe spennende og personlig tror jeg du kan fikse. Dette er nok bedre enn noe kjøpt, tenker jeg. Hva med et gavekort på en restaurant, eller kinobilletter? En travel mor har ikke tid til å lese boken før i sommerferien, og det er lenge til. Hjemmelaga er mitt tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et armbånd? Arts & Crafts f.eks har mange fine som ikke er alt for dyre.

En deilig hettejakke i college-stoff? Det er mange fine på Vero Moda.

En flaske god vin og hårkur og/eller ansiktsmaske? Brukes samtidig. :)

En vase og en bukett tulipaner.

Hadde jeg blitt glad for i alle fall. (Eldre enn mamma'n din er jeg også.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøper sånne forskjellige spa greier til mamma jeg... hu blir like gla hver gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest-M-

Jeg blir alltid glad for bøker, cd-er, dvd-er, vin, blomster, kosmetikkprodukter. Enkle sølvsmykker er fint, hvis hun liker sølv.

Ellers tror jeg mamma`n din blir glad for alt hun får fra deg, om det så bare er et kort hvor du sier at du er glad i henne. Sånn føler hvert fall jeg det, og jeg er også litt eldre enn mamma`n din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_fil_*

Mødre blir vel aller mest glad i gaver det ligger omtanke bak, ikke hvor mye penger det ligger bak en gave.

Hva med et fint foto av dere ungene sammen som du forstørrer og setter i en fin ramme + et fint dikt eller fine ord på et kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fint bling bling på Glitter, KappAhl ol butikker. Gavekort på barnevakt slik at hun kan ta en tur ut og du er barnevakt for yngre søsken en kveld (om du har små søsken). 5 ukers lottokupong. Dvd med ACDC (mannen har to forskjellige som han liker godt). En sessong av en tv serie hun liker? Er hun opptatt ac scrapping; scrappeutstyr, album el. Lage en fotobok med bilder fra oppveksten din (evt hele familien). Ta et vanlig album og sette inn bilder. Boken "The Secret" som er en bok med mange ting jeg iallefall syntes det var morsomt å reflektere over selv om jeg ikke er helfrelst. Manikyrsett. Skjerf. Hansker. Kort abbonnement på et ukeblad hun liker (bare husk å si opp med en gang slik at ikke abbonnementet fortsetter). Konsertbillett? Teaterbillett? Revy? Standup? Kino? Trener hun; hva med en ny topp el? Noe rimelig fra en gullsmed? Bilde i en ramme? Pledd til å tulle seg inn i. Håndklær med navnet hennes inngravert i. Toalettveske med shampo, balsam, dusjsåpe, intimsåpe, bodylotion og deodorant. Frisørshampo du vet hun liker. Noe til en hobby? En blomst, inne eller ute? En god tekopp, en liten tepresse og en pakke te i løs vekt fra Kremmerhuset? Gavekort på en butikk du vet hun liker? Og et skjønt kort hvor du sier du er glad i henne. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Har gitt min mamma mange ting gjennom tidene, men den gaven hun satte mest pris på og som har hedersplassen i stua var noe jeg laget til henne på 50-årsdagen.

Jeg skrev et dikt om meg og min mor, og fikk med hva vi alltid har betydd og fremdeles betyr for hverandre.

Skrev dette på et stort farget ark, satte inn bilder av oss begge og satte ramme på.

Hun fikk gullring også, men selv om hun likte den, så er nok det innrammede diktet det hun satte mest pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tusen takk for alle svarene:)

Skal se om jeg ikke får til noe kult;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...