Gå til innhold

Eldre dame = Sexy!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest adam

Jeg er en gutt på 22 år,veltrent,utsyret i orden,ikke hatt problemer med å få dame osv:) det var litt om meg ,men "problemet" mitt er at jeg ikke klarer å få sjekket opp eldre damer 30-45..jeg tenner på damer over 30 år og syntes de er konge sexy!! så jeg drømmer om modne damer:) men hver gang jeg prøver meg så bare smiler de å snur seg.Vil ha ei skikkelig dame ikke ei som er drita kl 2000 på en skitten pub hvis dere skjønner.

Er det sånn at dere eldre dame ikke liker kjekke yngre gutter?? for jeg lurer!:) på min liste over sexy damer er det ikke britney spears,christiana agulliera osv som er der ,men dorthe skappel,sandra bullock,samantha fra sex og singel og hun er vel 45? altså damer over 30 tenner meg mer enn noen på min alder..så jeg trenger hjelp fra dere :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg, hvis jeg var deg, først ville unngått betegnelsen "eldre damer" på damer mellom 30 og 45. Du går på en blunder om du omtaler folk i denne aldresgruppen som eldre damer ansikt til ansikt med dem. (Men det er jo mulig noen damer i denne alderen bare synes sånt er veldig sjarmerende, da).

Klart, de er jo eldre enn deg, men det er jo en på 25 også, eller hur?

Voksne damer, modne damer, eller bare damer, kvinner osv. = det du leter etter.

"Eldre damer" er sånne på 80 med lilla hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trilla

Kanskje de ikke tar deg seriøst? :roll:

Hva sier du til dem da?

Tror mange damer ikke vil bli tatt for å "gå på barnerov"...

De tenker kanskje på hva venninner og andre vil si.

Eller kanskje du ikke er intellektuelt stimulerende nok?

Kanskje kvinner flest vil ha en "mann", ikke en boytoy.. :wink:

Mye kanskje her...bare noen tanker..

Men altså,er selv snart 29 (eldre dame dah?!) og synes gutter på 22 stort sett er ganske "småsnacks" :rodme: , men jeg ville nok ikke sett for meg en fremtid med en på 22..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg tror nok du kan klare å skaffe deg damer i den aldersgruppa; du må bare skifte litt stil for å si d sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adam

ok beklager til alle "eldre damer" fra 30-45 :oops: :D

ikke noe vondt ment her :-?

Men sexy er dere!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Jeg er mellom 30-45 (31 for å være pinlig nøyaktig) og jeg kunne aldri blitt sammen med en gutt på 22. Kan godt tenke at en 22 åring kan være pen/flott/etc men..? Men det er sikkert andre "eldre damer" som syns det er fint med en 22 åring, så ikke gi opp håpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du er veltrent har kanskje ikke så mye å si :roll:

Utstyret i orden :o Hva har det med saken å gjøre??? Reklamerer du med utstyret ditt ovenfor damer over 30 eller? I så fall er det ikke så rart de melder pass.

Du vil ikke ha en dame som er dritings 2000 på en skitten pub. Vel, kanskje damene du sjekker opp ikke vil ha en dritings "snørrunge"?

Vær ærlig og åpen. Ikke ovenpå og stole på din kropp og utstyr. Damer (i alle aldre tror jeg) faller ofte mer for det mellom ørene enn en muskelbunt i trang tskjorte som tror han kan få hver eneste dame til sengs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 35 år gammel, og altså per definisjon en eldre dame. Jeg har funnet mannen i mitt liv, han er bare fire år yngre enn meg, og derved en gammel mann hvis vi fortsatt følger dine definisjoner.

Tror mange eldre damer kunne tenkt seg en romanse med en kjekk ung mann, så jeg tror ikke det er det som hindrer at du får napp. Jeg gjetter på at du prøver for hardt - ingenting er værre enn det, eller framstår du kanskje som en kvisete liten pervo med stramtiss klemt mot appelsinhuden vår? :-? Jeg kunne falt for en ærlig og liketil gutt med humør, ikke en ung gutt som forsøkte å leke verdensmann. Når en såpass ung gutt er for selvsikker ville jeg sett meg over skulderen etter kameratene som han skulle underholde etter at han hadde fått seg et ligg. (som Morten i BB)

Lykke til - dette går sikkert bra etterhvert :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vega

Du må først og fremst være interessert i hva de driver med - i dem og deres personlighet! Gi oppmerksomhet - men ikke vis hva som er din hensikt ... du må være oppriktig interessert med andre ord - i mer enn bare sex.

Jeg er altså per def da en eldre dame - :ler: med mine 38.

Har et stabilt forhold - var jeg fri - så ville jeg kanskje holdt meg til en som var mer på min alder - og i alle fall ikke en som var på råsjekkern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du er veltrent har kanskje ikke så mye å si  :roll:  

Utstyret i orden  :o  Hva har det med saken å gjøre??? Reklamerer du med utstyret ditt ovenfor damer over 30 eller? I så fall er det ikke så rart de melder pass.

Du vil ikke ha en dame som er dritings 2000 på en skitten pub. Vel, kanskje damene du sjekker opp ikke vil ha en dritings "snørrunge"?

Vær ærlig og åpen. Ikke ovenpå og stole på din kropp og utstyr. Damer (i alle aldre tror jeg) faller ofte mer for det mellom ørene enn en muskelbunt i trang tskjorte som tror han kan få hver eneste dame til sengs...

Helt enig!!

Hilsen Nelle (33) :briller:

- som nylig har kommet hjem etter en fantastisk 1-mai ferie hos en uimotståelig 20-årig pianist :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg støttar adam fullt og heilt. Ja til unge menn med eldre kvinner!  :kul:

hErleg kOs: Du har vel noe Adam ikke har du, da... :wink:

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo da det er mange "eldre" damer som liker yngre.

Mamma gjorde det......hihi

Du må ikke "skifte" stil i det hele tatt.Se på meg da.........jeg har alltid likt eldre menn og nå bor jeg med en som er 41 år og jeg er 27.Altså "eldre"=eldre enn meg selv.

Men mange damer tør vel ikke å ta sjansen på en yngre gutt..,,kan jeg tenke meg.

Jeg er 27 og hvis jeg var single,så ville jeg nok ikke endt opp med en 18-20 åring.De er "for" unge for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hErleg kOs: Du har vel noe Adam ikke har du, da... :wink:

Ja, i grunnen så har eg ei dame på 33 (eg er nittenogeithalvt), og det ser absolutt ut til å gå rette vegen. Det er mange openbare fordelar ved å søke mot eldre kvinner.

For det første bryt det med normen, som nesten er god nok grunn til å gjere det (for oss rebellar.) Reint seksuelt er guttar statistisk på topp i 20-åra, medan jenter har toppen 10 år seinare. Og så har jentene etterkvart opparbeida seg ein del erfaringar å dele ut. For det tredje, unge menn er vel stort sett fulle av liv og leik, noko den "voksne" verda er litt u-land på. Og så lever jenter litt lenger enn guttar, så viss ein er dritheldig, dør ein samtidig, og dama slepp dermed å leve som enke som følgje av hjarte- og karsjukdomar hos ektefella.

Kom gjerne med innspel, folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Embla s
...og nå skjønte alle hvem min skjønne pianist kjæreste er -eller?

:ler:

:Gjesp:

la meg tenke.... eh, kan det være... nei jeg gir opp, si det, si det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelle, det er så herlig at du er så stolt over kjæresten din!!!

Blir helt rørt her jeg sitter.

:kysse: til deg og pianisten (eller du får gi han et kyss for meg, han vil vel heller ha fra deg :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...