Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er samboer med ei som jeg elsker.Vi fungerer bra sexuelt,men kunne tenkt meg å prøvd litt mer.Jeg tenner på ting som jeg ikke vet helt om hun vil like... tror det kan bli litt for voldsomt for henne....skal jeg lufte det for henne eller fortsette å holde det skjult?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Hvis det er vkitig for deg skal du fortelle henne om det. Om hun er med på det er alt bare flott. Om hun ikke er med på det må du vurdere om du skal være sammen med henne uten dette du tenner på, eller om du skal finne deg en kjæreste med samme tenningsmønster som deg.

Skrevet

Heller lufte det for henne enn å være utro.

Kanskje du vil bli positivt overrasket. Det ble min samboer ;) og jeg har gjort ting med han jeg aldri hadde tenkt på selv fordi det egentlig ikke er mine fantasier, men selvfølgelig er jeg villig til å prøve ut div. med mannen jeg stoler på, er trygg på og elsker. Så kanskje du skal prøve å snakke om dine fantasier?!

Gjest Gjest
Skrevet

Vil ikke miste henne.. Tenkte kanskje jeg kunne utøve dette sammen med andre allikevel...vet ikke..

Skrevet
Vil ikke miste henne.. Tenkte kanskje jeg kunne utøve dette sammen med andre allikevel...vet ikke..

Hvis du ikke vil miste henne, bør du ikke leve ut fantasiene dine med andre heller. Vær ærlig, fortell henne hva du fantaserer om. Og om dette ikke er noe for henne, så respekter det, eller gå videre.

Gjest StockDama
Skrevet

Den hørtes ikke logisk ut for meg....du vil ikke miste henne så du er villig til å være utro? ......oook.

Luft heller fantasiene for dama di...

Gjest Gjest
Skrevet
Den hørtes ikke logisk ut for meg....du vil ikke miste henne så du er villig til å være utro? ......oook.

Luft heller fantasiene for dama di...

Redd hun blir skremt.Kanskje bedre å titte på det på pc... da er jeg vel trofast?

Gjest StockDama
Skrevet

Er det virkelig så ille? Hva er denne greia di egentlig? Du er anonym her, så ikke noe fare for at det skal spres til henne.

Skrevet
Er det virkelig så ille? Hva er denne greia di egentlig? Du er anonym her, så ikke noe fare for at det skal spres til henne.

Det vil jeg også vite!

Spør dama. Om hun blir med så er det jo greit, hvis ikke så må du undertrykke det eller slå opp. Vær mann nok til å ikke gå bak ryggen på dama.

Men hvis dette er noe som er veldig viktig for at du skal ha et bra sexliv og hun ikke vil bli med, så vet jeg ikke om forholdet har så gode forutsetninger. Jeg hadde ihvertfall ikke klart det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...