Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe denne, men har hud som er disponert for kviser og lurer på om noen har erfart det ene eller det andre med denne kremen. Altså å ikke ha fått/ har fått kviser?

Og; noen som vet ca hvor mye den koster i parfymeri?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den.. Får stort sett små kviser av alle selvbrunere, også denne. Husker dessverre ikke om den ga meg mindre enn de jeg har testet tidligere. Normalt får jeg ikke kviser i det hele tatt, men akkurat selvbruner liker ikke ansiktet mitt :(

Tror jeg betalte rundt 250 kr for den på Esthetique. Har sett den til 150 kr eller mindre på nett, lurer på om det var strawberrynet.

Gjest Gjest_monalisa_*
Skrevet

jeg har uren hus som ofte får kviser, men har ikke merket noen økning av kviser etter at jeg begynte med liquid bronze:) koster 220 kr på eshtetique

Gjest Gjest_Kitekatt_*
Skrevet
jeg har uren hus som ofte får kviser, men har ikke merket noen økning av kviser etter at jeg begynte med liquid bronze:) koster 220 kr på eshtetique

Jeg får fort uren hud av selvnbrunere, men ikke av denne. Har brukt den jevnlig i over et år. Den gjør ingenting rart med huden min, gir bare lett farge som jeg kan bygge opp hvis jeg ønsker det. Jeg er veldig glad i denne. Den er en lotion også så lett å få jevn. Og kjempedrøy! Lukter heller ikke rart.

Skrevet

Fant den til 150 kr på strawberrynet.

Den har en veldig behagelig og mild lukt i begynnelsen, men som alle andre selvbrunere kommer den karakteristiske selvbruningslukten etter noen timer.. men ikke fullt så sterk heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...