Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #21 Skrevet 5. mars 2008 Hadde vært greit at han var bisexuell, men bifil? Vet ikke om jeg hadde likt tanken på at han kunne bli forelsket i andre menn. Tenk for et nederlag da, å bli forlatt fordi han fant en annen mann, he he:D ....Men hadde ikke hatt noe i mot om han var bisexuell, da kunne vi jo diskutert sexy huncks sammen:D Men et krav hadde jeg hatt da: Ikke sex med andre menn......Jeg ønsker en trofast partner som kun har sex med meg.
Bianca Skrevet 5. mars 2008 #22 Skrevet 5. mars 2008 Hadde vært greit at han var bisexuell, men bifil? Vet ikke om jeg hadde likt tanken på at han kunne bli forelsket i andre menn. Tenk for et nederlag da, å bli forlatt fordi han fant en annen mann, he he:D ....Men hadde ikke hatt noe i mot om han var bisexuell, da kunne vi jo diskutert sexy huncks sammen:D Men et krav hadde jeg hatt da: Ikke sex med andre menn......Jeg ønsker en trofast partner som kun har sex med meg. Hmm har aldri tenkt på at det er en forskjell mellom bifil og biseksuell... Hvordan overfører man det til betydningene av heteroseksuell og heterofil? homoseksuell og homofil?
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #23 Skrevet 5. mars 2008 For å være brutalt ærlig her dere: De menn som kommer ut som bifil/biseksuell, ender stort sett opp som 100% homofile. "Tittelen" BI er ofte bare springbrettet for å komme seg ut. Det er faktisk ytterst få menn som blir værende BI resten av livet. Så de jenter som velger å være sammen med en BI-Mann, må nok dessverre se seg slått av en annen mann "in the end"
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #24 Skrevet 5. mars 2008 Min første kjæreste bedro meg med en mann. Ikke greit å være 17 år, dødsforelsket og oppleve det. Jeg har vært sammen men an annen også jeg tror var biseksuell. For meg er det ganske komplisert, og jeg tviler på at jeg hadde satset på en som visste var biseksuell. Min første kjæreste var en skjønn person, så det har ingen ting med fordommer å gjøre. Men ingen ønskelig situasjon for meg som livspartner.
Bianca Skrevet 5. mars 2008 #25 Skrevet 5. mars 2008 For å være brutalt ærlig her dere: De menn som kommer ut som bifil/biseksuell, ender stort sett opp som 100% homofile. "Tittelen" BI er ofte bare springbrettet for å komme seg ut. Det er faktisk ytterst få menn som blir værende BI resten av livet. Så de jenter som velger å være sammen med en BI-Mann, må nok dessverre se seg slått av en annen mann "in the end" Det er nok sant det du sier at "tittelen" bifil ofte bare er springbrettet for å komme seg ut av skapet. Men vi skal ikke glemme at det faktisk finnes bifile mennesker der ute! Veldig mange som er opptatt av at man er enten eller, også faller de bifile mellom to stoler og blir ikke anerkjent av noen. Mange gråtoner der ute vet du
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #26 Skrevet 5. mars 2008 Det er faktisk ytterst få menn som blir værende BI resten av livet. Her tar du feil. Det er mulig det er sånn blant de som faktisk sier at de er bifile, men de fleste bifile menn forteller aldri til noen andre at de er bifile. De lever lykkelig i et hetroseksuelt forhold (siden det også gir dem masse), samtidig som de kanskje fantaserer om menn en gang i blant. Men de færreste tar steget ut og har sex med en annen mann, simpelthen fordi det ikke er sosialt akseptabelt. Og som en annen nevnte så er veldig mange mennesker biseksuelle; mange fler enn man skulle tro.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #27 Skrevet 5. mars 2008 Her tar du feil. Det er mulig det er sånn blant de som faktisk sier at de er bifile, men de fleste bifile menn forteller aldri til noen andre at de er bifile. De lever lykkelig i et hetroseksuelt forhold (siden det også gir dem masse), samtidig som de kanskje fantaserer om menn en gang i blant. Men de færreste tar steget ut og har sex med en annen mann, simpelthen fordi det ikke er sosialt akseptabelt. Og som en annen nevnte så er veldig mange mennesker biseksuelle; mange fler enn man skulle tro. Dårlig formulert av meg, siden jeg ikke presiserte ting bedre, for jeg mener akkurat det samme som du skriver her. Jeg skrev "De menn som KOMMER UT som bifil/biseksuell, ender stort sett opp som 100% homofile" Trodde det holdt. Jeg snakker selvsagt om de som kommer åpent ut som bifile. Ikke de som lever i parforhold og som skjuler legningen sin.
Bianca Skrevet 5. mars 2008 #28 Skrevet 5. mars 2008 Det er stor sannsynlighet for at de av dere som sier dere ikke kunne tenke dere en bifil mann har vært sammen med bifile menn. Ikke nødvendigvis en som har hatt sex med andre menn, men en som har fantasert om menn nå og da. Ja det er nok absolutt mulig! Men jeg tror det vi først og fremst diskuterer her er et tilfelle der du vet at han er bifil.. Men er man bifil om man fantaserer om å ha sex med en av det samme kjønn nå og da? Fantasier og virkelighet er jo meget meget forskjellig fra hverandre, Mye vi kunne tenke oss å gjøre i fantasien, men kunne vi tenke oss å gjøre alt i virkeligheten??
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #29 Skrevet 5. mars 2008 Men er man bifil om man fantaserer om å ha sex med en av det samme kjønn nå og da? Fantasier og virkelighet er jo meget meget forskjellig fra hverandre, Mye vi kunne tenke oss å gjøre i fantasien, men kunne vi tenke oss å gjøre alt i virkeligheten?? Sant nok, men jeg vil i hvert fall si at man har visse biseksuelle trekk når man fantaserer om en av samme kjønn. Men som du sier er jo det noe som gjelder veldig mange, så man må vel skille mellom dem og de som tar steget helt ut. Ellers er det interessant at dette hovedsakelig er et problem for menn. Jeg tviler på at det er mange menn som ville sagt at biseksuelle kvinner er turn off.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #30 Skrevet 6. mars 2008 En bifil mann: Ingen problemer En utro mann: Store problemer
aline Skrevet 6. mars 2008 #31 Skrevet 6. mars 2008 En bifil mann: Ingen problemer En utro mann: Store problemer helt enig, hadde nok ikke hatt noe problem med at min kjære viste seg å være bifil/biseksuell, så lenge han fremdeles var trofast, så gjør det ikke meg noe hva han fantaserer om. en bifil/biseksuell mann (eller kvinne for den sakens skyld), MÅ ikke ha sex med andre en sin partner selv om han er bifil/seksuell. På lik linje med at en hetroseksuell mann ikke MÅ ha sex med andre en sin partner selv om han sikkert kunne funnet på å tenne på andre kvinner en bare sin partner.
SMann Skrevet 6. mars 2008 #32 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har lekt med andre gutter før puberteten og vi var alle stive. Som voksen har jeg delt en kvinne med en annen mann hvor vi trengte inn i hver vår åpning. Det å kjenne at en annen mann var inne i henne samtidig forsterket opplevelsen for min del. Hvis en kvinne hadde blitt svært opphisset av å se på, kunne jeg også tenkt meg å leke med en annen manns kjønnsorgan eller omvendt. Kunne ikke tenkt meg å penetrere en annen mann. I debatten om man er bifil eller hetrofil. Hva ville dere definert meg som???
Gummiloppa Skrevet 6. mars 2008 #33 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har lekt med andre gutter før puberteten og vi var alle stive. Som voksen har jeg delt en kvinne med en annen mann hvor vi trengte inn i hver vår åpning. Det å kjenne at en annen mann var inne i henne samtidig forsterket opplevelsen for min del. Hvis en kvinne hadde blitt svært opphisset av å se på, kunne jeg også tenkt meg å leke med en annen manns kjønnsorgan eller omvendt. Kunne ikke tenkt meg å penetrere en annen mann. I debatten om man er bifil eller hetrofil. Hva ville dere definert meg som??? Biseksuell
Rosalind Skrevet 6. mars 2008 #34 Skrevet 6. mars 2008 Jeg jobber i et yrke hvor vi er veldig informerte om seksuallivet mellom menn som har sex med menn, og utifra det vil jeg si NEI, det kunne jeg absolutt ikke. Det er så ekstremt mye risikosex blandt msm (menn som har sex med menn) Hiv og Syfilistallene bare øker, og altfor få er flinke til å bruke kondom. Derfor ville jeg vært livredd for at han skulle kommet hjem og smittet meg med noe avorlig... (og de som nå vil fortelle meg at det handler om tillit og at man må stole på at han bruker kondom med andre: Glem det!! Har sett utallige eksempler på menn i msm gruppen som er i faste forhold, med både kvinner og menn, som blir smittet med HIV og som ovenfor partner både er trofast og er flink til å bruke prevensjon.) Så til alle msm: Vær så snill, bruk kondom. For det KAN skje deg!! "markedet" er farlig, du må ta vare på deg selv for ingen andre gjør det!! Det er vel ikke slik at bifile automatisk har sex med andre når de er i et forhold, eller at heterofile er mer trofaste enn andre?
Hottrio Skrevet 6. mars 2008 #35 Skrevet 6. mars 2008 Tror ikke bifile er så veldig mye mer utro enn de som er 100% hetero. Og for en deilig sex da!! Jeg skal snart møte et par igjen hvor han er binysgjerrig (slik som meg). Jeg og mannen skal kjæle litt med hverandre først mens hun ser på, runke og suge hverandre helt villt. etterhvert blir hun med oss og alle 3 koser med hverandre..... Herlig....
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #36 Skrevet 6. mars 2008 Det er vel ikke slik at bifile automatisk har sex med andre når de er i et forhold, eller at heterofile er mer trofaste enn andre? Nei, men nå var det ikke akkurat det som var poenget her heller... Poenget var at om en mann hadde sex med en annen mann, så er sjansen mye større for at kvinnen kan smittes med Hiv/Syfilis enn om mannen hennes har sex med en annen kvinne. Det handlet overhodet ikke om den ene gruppen er mer trofast enn den andre! Sjansen for å bli smittet med seksuelt overførbare sykdommer er større i msm gruppen, enn i den heterofile!
PurpleHaze Skrevet 6. mars 2008 #37 Skrevet 6. mars 2008 Ja, det er jo fakta at menn som har sex med hverandre er mye mer utsatt for farlige kjønnssykdommer enn de som er hetero. Men så lenge han hadde testet seg før vi skulle ha sex så ville ikke det vært et problem.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #38 Skrevet 6. mars 2008 Hva med ksk-gruppen da? Kvinner som har sex med kvinner..... Får de ikke sykdommer?
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #39 Skrevet 6. mars 2008 Hva med ksk-gruppen da? Kvinner som har sex med kvinner..... Får de ikke sykdommer? De er absolutt ikke like utsatt, nei Lucky for them!!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #40 Skrevet 6. mars 2008 Hva med ksk-gruppen da? Kvinner som har sex med kvinner..... Får de ikke sykdommer? hehe, utrolig hvordan temaet "bifile menn, kunne du falt for en" - utviklet seg til dette spørsmålet her *humrer*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå