Gå til innhold

Hvilken er finest?

Daiquiry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for tilbakemeldinger!!! Da er stillingen 19-17 til min kjære....Håper det endrer seg, for han trenger å tape for en gangs skyld..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Bergensk er finast utan tvil.

Tru om eg må logge meg på meg den andre brukaren min for å sørge for bergensk seier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Trøndersk minner meg om sodd,pølser og fulle folk...hehe.Bergensk er finere,men bare hvis det ikke snakkes veldig "breit"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Bergensk helt klart, så lenge det ikke er fin-bergensk ("jei,mei,dei"). Det føler jeg blir falskt. Hart litt vanskelig med å forstå hva trøndere sier av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! da er trenden snudd og jeg leder 25-21....Tror kanskje jeg bare skal si at avstemmingen er ferdig... :fnise: Takk for all hjelp folkens!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badiane
Jippi! da er trenden snudd og jeg leder 25-21....Tror kanskje jeg bare skal si at avstemmingen er ferdig... :fnise:

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK da...Bare stem i vei dere....vil jo ikke ta fra dere noe så underholdene!! hahaha :fnise: kjekt å se at folk er engasjerte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

For å være helt ærlig synes jeg hverken trøndersk eller bergensk troner særlig høyt på listen over vakre dialekter.

Likevel er det ingenting som overgår bergensk i irriterende fremtoning. Få ting er verre enn gladoppspilte bergensere. Rune Larsen har også gjort sitt til å forsøple bergensdialekten.

*fordomsfull*

25-22 til deg, Daiquiry. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest æeiaæå

Velge mellom pest eller kolera? Jeg syns begge to er like ille, men måtte jeg velge så ville jeg valgt trøndersk siden jeg er utflyttet trønder. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...