theamoren Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Noen som har peiling på sånno? Kan ikke si jeg likte dette... vet det er normalt en gang i blant, men lurer på HVOR normalt det er.. æsj.......
Chiquita Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Det er helt normalt med 1-2 sykluser uten eggløsning pr år. Så bare en syklus uten EL gir ikke grunnlag til bekymring nei. Om du vil få mens eller ikke til vanlig tid, er helt umulig å svare på. Du får bare vente og se
theamoren Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 takk for svar Jeg får bare vente å se da
Gjest Gjest_tine_* Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Man kan vel ikke få mensen om man ikke har hatt eggløsning?
Furstina Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Jo man kan få mensen utan ägglossning. Mensen är slemmet som samlats i slidan/skeden för att ta emot ett befruktat ägg, kommer inget sådant så släpper kroppen slemmet i en blödning Menscykel kallas perioden mellan mensens första dag och nästa mens första dag. Under menscykeln utvecklas en näringsrik slemhinna på livmoderns väggar. När ägget inte blir befruktat under ägglossningen behövs inte den näringsrika slemhinnan som då stöts ut ur livmodern som menstruationsblödning. källa Många kvinnor som sliter med att bli gravida har problem med att ägglossningen inte fungerar som den ska.
theamoren Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 ok... takk Furstina! liker ikke dette jeg... kjenner jeg blir bekymret! er så lei av motgang for tia... t.o.m eggløsning svikter meg nå! er det mulig...... :cry: jajaja.... får se neste mnd om den er på plass igjen,,,, håper det..
theamoren Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 (endret) Nå fant jeg eggeløsningen! :juhu: Men den kom lenge for tidlig.. så vi bommet totalt med sexen! så nå har jeg lært!! FORRESTEN! LINKEN TIL DAGBOKA MI VIRKER NÅ!! (fikk det til) *STOLT* Endret 7. mars 2008 av theamoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå