Gjest sunshine-t Skrevet 4. mai 2003 #1 Skrevet 4. mai 2003 Jeg skal i bryllup i juni og må ha meg en ny mascara. Og det kommer ikke på tale at jeg tar på en som ikke er vannfast.. Det sier seg selv. Jeg går med linser, derfor bruker jeg en spesiell mascara til vanlig, og vil derfor ikke lege ut flere hundre på en mascara jeg kommer til å bruke en` gang. Noen som har noen forslag? Jeg trenger en som helst buer litt og helst forlenger.
tuji Skrevet 5. mai 2003 #2 Skrevet 5. mai 2003 Vannfaste mascaraer har som regel ikke forlengende effekt, fordi det er spesielle fibre som gir denne effekten, og vi kan jo ikke ha forlengede fibre nedover kinnene... Jeg brukte Lancômes vannfaste mascara da jeg giftet meg, og var veldig fornøyd.
Brudulja Skrevet 5. mai 2003 #3 Skrevet 5. mai 2003 YSL Faux Cils forlenger ganske bra selv om den er vannfast. Men hvorfor i all verden trenger du spesiell mascara selv om du bruker linser..?
Brudulja Skrevet 5. mai 2003 #5 Skrevet 5. mai 2003 Den er vel ikke vannfast? Joda, den finnes både i vannfast og vanlig. Jeg har begge
Gjest sunshine-t Skrevet 7. mai 2003 #6 Skrevet 7. mai 2003 YSL Faux Cils forlenger ganske bra selv om den er vannfast. Men hvorfor i all verden trenger du spesiell mascara selv om du bruker linser..? Det svir i øynene når jeg bruker vanlig mascara. har jaffal gjort det på de typene jeg har brukt før. Men jeg er vedig fornøyd med den jeg har nå. Men jeg takker for rådene og får prøve de da. Så håper vi på det beste når vi er i kirken
Gjest maud Skrevet 7. mai 2003 #7 Skrevet 7. mai 2003 du må prøve Kanebo 38 grader. den går ikke av før i 38 grader, dvs du kan bade,gråte så mye du vil- mascaraen går ikke av før du vasker av med varmt vann. DEN ER GENIAL!!!!Har brukt den selv i 7 år, bytter aldri.
Gjest Paff Skrevet 8. mai 2003 #8 Skrevet 8. mai 2003 Slutter med til sistnevnte her - Kanebos 38gr mascara er super! Den koster rundt k.160,- og holdt på både meg, forloveren, mamma og søster i mitt bryllup! Litt ekkelt å vaske den av - det ser ut som du vasker av deg vippene (!!), men du blir vant til det! :D PUFF
Tjorven Skrevet 8. mai 2003 #9 Skrevet 8. mai 2003 Slutter med til sistnevnte her - Kanebos 38gr mascara er super! Den koster rundt k.160,- og holdt på både meg, forloveren, mamma og søster i mitt bryllup! Litt ekkelt å vaske den av - det ser ut som du vasker av deg vippene (!!), men du blir vant til det! Veldig enig i dette jeg også! Brukte den i vårt bryllup og den satt som støpt hele dagen. Nå bruker jeg den kun til spesielle anledninger der jeg vet jeg kan komme til å gråte.
Elze Skrevet 8. mai 2003 #10 Skrevet 8. mai 2003 Men Kanebo 38 grader verken krøller eller forlenger vippene. Den ser derimot meget naturlig ut. Sitter supergodt, litt for godt, jeg strevde med å få den av og som en over her sa, det ser ut som du vasker av deg vippene. Jeg ble aldri helt fortrolig med den. Jeg synes derimot Lashfinity fra Max Factor er god og ikke minst sitter bra. Og L'Oreals intensifique som finnes både i vannfast og vanlig - den gir volum og bøy på vippene (sier de da - jeg synes ikke noen maskaraer krøller vippene noe særlig, jeg ..). Jeg bruker også linser, forresten, og har ikke hatt problemer med noen av disse.
Cilla Skrevet 8. mai 2003 #11 Skrevet 8. mai 2003 Lancome har fått en ny mascara som virker på samme måte som kanebos 38oC, pluss den gir volum + forlenger. Finnes bare i svart, det synes jeg er litt dumt. Pluss turkis og burgunder! Synes denne drysser mindre enn kanebo. Koster 195 kr.
Gjest Ethereal Skrevet 8. mai 2003 #12 Skrevet 8. mai 2003 Cilla, hva heter den mascaraen?? Jeg har hørt navnet Magicils, er det den? Funker den på helt samme måte som den fra Kanebo, dvs at man kan dusje og bade med den? Gir den noe volum/lengde?? M
Gjest sunshine-t Skrevet 8. mai 2003 #13 Skrevet 8. mai 2003 du må prøve Kanebo 38 grader. den går ikke av før i 38 grader' date=' dvs du kan bade,gråte så mye du vil- mascaraen går ikke av før du vasker av med varmt vann. DEN ER GENIAL!!!!Har brukt den selv i 7 år, bytter aldri.[/quote'] jeg har prøvd den, og den var jo sånn sett genial, men jeg likte ikke når jeg skulle ta den av.. så jeg må nok leite videre
Gjest sunshine-t Skrevet 8. mai 2003 #14 Skrevet 8. mai 2003 Men Kanebo 38 grader verken krøller eller forlenger vippene. Den ser derimot meget naturlig ut. Sitter supergodt, litt for godt, jeg strevde med å få den av og som en over her sa, det ser ut som du vasker av deg vippene. Jeg ble aldri helt fortrolig med den. Jeg synes derimot Lashfinity fra Max Factor er god og ikke minst sitter bra. Og L'Oreals intensifique som finnes både i vannfast og vanlig - den gir volum og bøy på vippene (sier de da - jeg synes ikke noen maskaraer krøller vippene noe særlig, jeg ..). Jeg bruker også linser, forresten, og har ikke hatt problemer med noen av disse. jeg tenkte jeg skulle prøvemaxfactor
Cilla Skrevet 8. mai 2003 #15 Skrevet 8. mai 2003 Cilla, hva heter den mascaraen?? Jeg har hørt navnet Magicils, er det den? Funker den på helt samme måte som den fra Kanebo, dvs at man kan dusje og bade med den? Gir den noe volum/lengde?? M Stemmer magicils. Fjrenes med varmt vann ja. Når den var helt ny, var den litt vanskelig å få på pent, men jeg fjernet det overflødige på børsten på et papir så gikk det greit. Samme problemet hadde jeg med Kanebo.
Cupcake Skrevet 8. mai 2003 #16 Skrevet 8. mai 2003 Har også vært svært fornøyd med Kanebo 38. Men i det siste har jeg merket at den liksom drysser litt, så kanskje jeg skal prøve den til Lancome snart?
Gjest sunshine-t Skrevet 9. mai 2003 #17 Skrevet 9. mai 2003 Nå har jeg kjøpt mascara. Intensifique Loreal. Vannfast. Så vi skal prøve den i kveld. Leie en skikkelig grinefilm og håpe den holder. Vet ikke hvordan børsten er. Håper på det beste Men viss det er noen som vet noen bedre, så der det bare til å si i fra.
tuva77 Skrevet 9. mai 2003 #18 Skrevet 9. mai 2003 Lancome har fått en ny mascara som virker på samme måte som kanebos 38oC, pluss den gir volum + forlenger. Finnes bare i svart, det synes jeg er litt dumt. Pluss turkis og burgunder! Synes denne drysser mindre enn kanebo. Koster 195 kr. Jeg hadde veldig dårlig erfaring med den. Ble svart under øynene bare kort tid etter at jeg hadde tatt den på. :x Men det er vel ikke likt på noen. Min favoritt er Kanebo 38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå