estrella Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Har hørt rykter om at de har startet å sende serien i Sverige, noen som vet når den kommer til Norge? Gleder meg kjempemye til den serien
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Har hørt rykter om at de har startet å sende serien i Sverige, noen som vet når den kommer til Norge? Gleder meg kjempemye til den serien Den kommer til høsten etter at frustrerte fruer og grey's anatomy er ferdigsendt.
Gjest ... Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Noen som vet når den fortsetter i USA? Har lastet ned episodene, men har ikke kommer noen på lenge nå...
:-) anna Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har også sett t.o.m episode 8 eller 9. Og siden har det ikke kommet flere. Sukk Bra serie da.
Lyra Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har også sett på den, kjempemoro. Det kommer nok fler, tror ikke de stoppet av andre grunner enn skrivestreiken. Har merket at enkelte serier tar lengre tid enn andre å komme igang igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå