Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Det er ofte mannen som må ta initiativet til sex, til forspill, til å gi kvinnen orgasme. Jeg tror kvinner har for urealistiske forventninger til mannen når det kommer til sex og den serviceinnstillingen de forventer han skal ha
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Jeg tror mannen stiller for store krav og forventninger til kvinnens kropp. Kvinnen bør helst være veltrent, ha sprettrumpe, ikke for lite fett, ikke for mye, ha feminine former, for så å ha et par flotte struttepupper....For ikke å glemme ingen celulitter, ingen rynker, og ingen sprengte blodkar... Tror ikke menn er så mye bedre når det kommer til hva dere forventer av kvinnen.....dessverre....
Gjest Gjest_Emma_* Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Sex er da et samarbeid, og det må slett ikke være sånn som du beskriver. Har du prøvd å prate med dama di om at du syns du alltid tar initiativ? Kanskje hun ikke har tenkt over det engang. Min kjæreste ser det som sitt mål at jeg skal få orgasme hver gang vi har sex, fordi han som regel får det. Han syns det er utrolig deilig at det er han som gir meg orgasmene. Han blir glad for at jeg blir tilfredsstilt, og stolt fordi han gir meg nytelse. Det hadde da vært kjedelig å bare ligge å onanere på hver sin kant av senga? Hvorfor er det bare mannen som skal få orgasme hver gang? Hva slags urealistiske forventninger er det du mener? Er det virkelig så vanskelig for deg å bruke litt tid på at dama di skal få en orgasme? Og hvis hun ikke får det likevel, spør henne hva hun liker. Forspill kan være det deiligste med hele akten, og dessuten trenger ofte kvinner litt lengre tid på å bli tent og våt nok til å gjennomføre samleie. Jeg kan garantere deg at hun er mer enn klar for deg etter at du har gitt henne en orgasme
Gjest En annen mann Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Hvorfor er det bare mannen som skal få orgasme hver gang? Ville bare si at utløsning ikke er det samme som orgasme, hvis du trodde det. Det at mannen får utløsning betyr ikke nødvendigvis at samleiet har vært bra eller at han har fått orgasme.
Gjest Gjest_Emma_* Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Ville bare si at utløsning ikke er det samme som orgasme, hvis du trodde det. Det at mannen får utløsning betyr ikke nødvendigvis at samleiet har vært bra eller at han har fått orgasme. Joda - jeg vet det. Men det er da hvertfall som oftest enklere for en mann å komme under samleie, for å bruke dét ordet da.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Er forresten sprengte blodkar veldig vanlig...?
MarianneE Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Det er ofte mannen som må ta initiativet til sex, til forspill, til å gi kvinnen orgasme. Jeg tror kvinner har for urealistiske forventninger til mannen når det kommer til sex og den serviceinnstillingen de forventer han skal ha Du har nok bare vært bortpå feil damer, lille venn. PS, trenger du en klem som trøst?
Gjest -||- Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Jeg tror mannen stiller for store krav og forventninger til kvinnens kropp. Kvinnen bør helst være veltrent, ha sprettrumpe, ikke for lite fett, ikke for mye, ha feminine former, for så å ha et par flotte struttepupper....For ikke å glemme ingen celulitter, ingen rynker, og ingen sprengte blodkar... Tror ikke menn er så mye bedre når det kommer til hva dere forventer av kvinnen.....dessverre.... Jeg vet(med noen unntak) at menn flest IKKE forventer dette. Og jeg vet at kvinner TROR det er slik, men kropps presset legger kvinner på seg selv og andre kvinner. Selv om menn i fantasien kan ha store krav, vil det ikke si at de forventer kvinner skal leve opp til det bildet. Jeg tror kvinner kan ha en tendens til å se for seg(fantasere) om hvordan typen/mannen/menn skal være og deretter forvente at han er eller skal bli slik de har konstruert han i sitt eget hode.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå