Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger fuktighet til ansikt , en maske eller et serum. Har kviser.. Og er oljete i huden men er tørr også.. Mangler glød .. Og avatil blir jeg varm i huden innenfra, og da blir jeg rød..!

Forstår ingenting nå..

og er tørr rundt øynene .. Så en øyekrem som gir mye fuktighet og demper mørke ringer og fine linjer..?

Håper noen kan hjelpe.. Og gi tips til hva jeg kan kjøpe,produkter el noe jeg kan gjøre hjemme.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest som liker kvinneguiden :)
Skrevet

Hei besvart andre diskusjoner her i dag som går litt på det samme, men poster mine erfaringer her også;

I forhold til fuktighet så synes jeg clinique sin "dramtically different moisturizing lotion" (gul krem) er veldig bra, men nå er jeg fet i t-sonen og tørr rundt nesen og kinnene, så "kliner" ikke på i pannen....

Tidligere slet jeg med småkvisete hud, prøve da en serie som heter phyto silver fra Simengdi. Fås kjøpt på utenlandske og norske nettbutikker. (Muligens i butikker også) denne hjalp veldig, og virket også fuktighetsgivende.

Når du nevner varm i huden innenfra så har jeg også opplevd det i en periode da jeg trolig brukte for sterk sminkefjerner/ansiktsvask... så mulig det kan være noe av årsaken både til "varmheten" og tørrheten?

Lykke til hvertfall

Skrevet

Jeg synes Dermalogica sin Hydrating booster gir bra med fuktighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...