Barbie Skrevet 4. mai 2003 #1 Del Skrevet 4. mai 2003 Min mann og jeg planlegger 2 ukers bilferie i sommer. Skal ha med oss hunden på snart 8 måneder,og hadde derfor tenkt og holde oss i Norge. Min mann har lyst til å reise til Bergen,men det vil ikke jeg!! :cry: Jeg føler mer for Sørlandet,og havet.... Er det noen som vet om flotte plasser nedover i landet vårt?? Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 4. mai 2003 #2 Del Skrevet 4. mai 2003 Kystriksveien... Det er en flott tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 4. mai 2003 #3 Del Skrevet 4. mai 2003 Bergen er utrolig fin da - hele vestlandet faktisk - og nord-møre er kanskje best... Helgelandskysten er en perle. Lofoten og Vesterålen. (Kjør gjerne de gode veiene på innlandsveien i Sverige - det er lov å ta med hund, trenger ikke papirer. Og fartsgrense på 110 km/t.) Husk at Sørlandskysten er ganske belastet i juli - samme er Lofoten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 5. mai 2003 #4 Del Skrevet 5. mai 2003 Bilferie til Bergen er i prinsippet en grei affære, problemet er bare at du ser forbasket mye fjell og daler, pluss en drøss med tunneller. Veiene er kritisk elendige langs så og si alle fjellovergangene til "resten av verden". Og så veldig mye å ta seg til her i byen, det er det ærlig talt ikke. Riktignok anbefaler jeg at du har med bil om du skal hit, siden det er veldig vanskelig å komme seg rundt for å få sett på ting uten bil. Selv ville jeg foretrukket å reise mot Lofoten. Langt; ja, men det er herlig fritt der oppe. Fine hvite strender flere plasser, og heller ikke så forferdelig mye folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå