Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg ønsker tips om hvordan jeg med mine ti tommeltotter kan lage enkle, stilfulle invitasjoner, gjerne med røde roser eller hjerter av noe slag.
marsy Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Hvis du bor i nærheten av Oslo vil jeg anbefale Norway Design i Stortingsgata - de har en fantastisk papirbutikk, med veldig flinke ansatte som er superkreative. På Panduro har de også mange gode tips. Du kan også kontakte et trykkeri for å høre på priser for å få trykket opp invitasjoner. Tekst kan man også printe ut fra PC
lille kylling Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 gjør det billig. finn et motiv med roser eller hjerter som du ville ha. skriv invitasjon på det og skriv for hånd eller med datan på arket. print ut. brett det og send det i konvolutt husk at de bare leser det og kaster det etter på. da er det bortkastet penger på å kjøpe i dyre dommer hvis det kommer mange. bare et lite tips som jeg selv brukte i mitt bryllup. + at det er gøy og lage det selv. søk etter bilder på google.no.
2008brud Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jeg lagde en invitasjon med hjertemotiv da jeg drev og lekte meg litt med saks og papir. Endte opp med en annen type selv, men kan sende bilde på mail hvis du vil.
Prinsesse Snuppelure Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Disse har mye flott! Skal bestille selv herfra.. mye pene designer! http://www.optimalprint.no/no-NO/fest_party?no_cookie=1 Jeg lagde en invitasjon med hjertemotiv da jeg drev og lekte meg litt med saks og papir. Endte opp med en annen type selv, men kan sende bilde på mail hvis du vil.
Wonders Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Glem Norway Design i Stortingsgata , det er overprisa til de GRADER!!!! Kan gjerne få tips derfra, men ikke gi dem kortet ditt. http://www.rubberstamps.no/forums/index.php?act=idx her får du hjelp
Tingeling_78 Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Enig i at det er veldig dyrt på Norway Design. Er det noen som har noen tisp til andre fysiske butikker i oslo? Vil gjerne se papirkvalitetene i virkeligheten... Syns det er vanskelig å kjøpe det på nett.
kevlar Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Om enn ikke den typiske hobbybutikken, er det vel verdt å stikke en tur innom KEM (kunstnernes eget materialutsalg) i brenneriveien (like nedenfor Hausmannsgate, vegg i vegg med Blå) og kikke i papirutsalget deres (hvem har vel ikke ønsket seg indisk håndlaget papir med innslag av tang eller bananskall?), eller bare snoke litt i resten av butikken for å suge til seg inspirasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå