Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #1 Del Skrevet 5. mars 2008 Hei! Jeg vil gjerne piffe opp sex livet til meg og kjæresten litt. Vi har ingen type sex leketøy fra før. Så jeg vil gjerne begynne litt i det små. I første omgang lurer jeg på å overaske han med en deilig massasje olje, vibrator og masse levende lys. Men jeg har ingen anelse om hva slags oljer eller vibratorer jeg skal se etter! Jeg har tittet litt inne på kondomeriet.no men jeg finner bare vibratorer som ser ut som peniser. Og jeg tror han ville frika litt hvis jeg masserte han med en vibrerende penis kopi. Vil jo gjerne ha en som vi kan massere og kose med begge to, og en som vi kan bruke litt aktivt i selve akten. Problemet er jo at jeg ikke finner noen! Han er mye flinkere til å finne ting på nettet enn jeg er. Men poenget er jo at jeg vil overaske han en kveld han kommer hjem fra jobb. Kan noen være så snille å hjelpe meg å finne noen linker til noen bra oljer og vibratorer? Gjerne noen som ikke koster alt for mye siden vi er studenter og deltids arbeidende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filur Skrevet 5. mars 2008 #2 Del Skrevet 5. mars 2008 Denne ser jo ikke ut som en penis, og skal være veldig god. Har ikke førstehådserfaring med akkurat den (enda) , men jeg ser på sexleketøy som en invistering. Det er bedre å bruke litt penger på kvalitetsprodukter enn å kjøpe masse billig ræl. Man merker virkelig forskjell! Massasjeolje kjøper vi på BodyShop. Altså, til massasje i ordets rette forstand, og ikke brukt til glidemiddel. Akkurat det har jeg ikke så veldig peil på, vi bare kjøper et eller annet som er vannbasert. Jeg har bare brukt nettbutikkene Nytelse (som du kommer til i linken øverst), Og Erotikknett Shop, og var fornøyd med begge. Kunne linket til andre også, men de har jeg ikke prøvd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jenten sin Skrevet 5. mars 2008 #3 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Denne passer sikkert bra! xxx Massasjeoljer: xxx Jeg har handlet alle mine "varer" her, men som innlegget over sier så finnes det mange butikker med mye forskjellig Innlegget er endret iht Kvinneguidens regler. Ta vennligst kontakt med Hilde for avtale om annonsering. Trille (mod) Endret 6. mars 2008 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå