Myztical Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Hva slags utesteder sikter du til? Kafe? Resaturant? Diskotek? Karaoke? Finnes steder der folk drikker med måte og hvor folk er rolige. Er det helt uaktuelt for deg? Jeg vet ikke om noen nattklubber som er helt rusfrie, tror ikke det finnes.
aline Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 har heller ikke hørt om noen totalt rusfrie utesteder for voksne nei, men du kan jo kanskje ta kontakt med iogt eller ngu i oslo og høre om de vet om det finnes noen rusfrie alternativer?
mysan Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Tvilsomt. Et slikt sted ville ikke være økonomisk lønnsomt. For få besøkende til å kunne holde det gående med de store utgiftene til leie og andre kostnader.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 De jeg kjenner som er avholdende, går ut på samme utesteder som andre. Men kanskje det er et problem hvis man ikke liker å være i samme rom som folk som drikker? Jeg tror jeg ville gått på restaurant ofte, hvis jeg var avholdende. Eller på cabaret/kulturelle ting om kvelden. Men hvis man liker å danse...og gjerne vil gjøre dette? AA (Anonyme Alkoholikere) må da vite om slike ting, skulle en tro.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå