Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I dag har jeg fått hentelapp fra posten om at Strivectin har kommet. Bestilte 2 stk som mange andre på tilbud i forrige uke.

Men jeg lurer fortsatt på om den skal brukes i hele ansiktet eller bare på områder med rynker?

Jeg betalte med Visa under bestillingen, men ser på hentelappen at jeg må betale kr.155,- når jeg henter ut varen. Er dette toll eller noe? Trodde jeg ikke skulle betale mer, men kremen blir jo rimelig uansett :)

Håper noen har erfaring med bruksområdet på dette produktet. Så får alle vi som kastet oss over tilbudet i forrige uke gi hverandre tilbakemeldinger. Gleder meg til å prøve kremen :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet
I dag har jeg fått hentelapp fra posten om at Strivectin har kommet. Bestilte 2 stk som mange andre på tilbud i forrige uke.

Men jeg lurer fortsatt på om den skal brukes i hele ansiktet eller bare på områder med rynker?

Jeg betalte med Visa under bestillingen, men ser på hentelappen at jeg må betale kr.155,- når jeg henter ut varen. Er dette toll eller noe? Trodde jeg ikke skulle betale mer, men kremen blir jo rimelig uansett :)

Håper noen har erfaring med bruksområdet på dette produktet. Så får alle vi som kastet oss over tilbudet i forrige uke gi hverandre tilbakemeldinger. Gleder meg til å prøve kremen :jepp:

Bestilte du for mer enn 200 kr? Da må du betale moms og forenklet tollgebyr på varene.

Skrevet

Siden du bestilte to ble det over 200, og da kommer den &%¤ tollen i tillegg. ;) Det er alltid lurt å bestille i flere omganger fra Strawberrynet, siden man ikke betaler frakt uansett. Så slipper man toll.

Vet ikke om den kun skal brukes på rynker eller i hele ansiktet, da jeg ikke har fått den enda. Men du kan lese litt her?

Skrevet

Jeg hentet min i dag på posten.Jeg prøver den nu...

Gir tilbakemelding hvis jeg ser noen forandringer :)

Skrevet

Hei!! Den kan sikkert brukes i hele ansiktet, men selv bruker jeg den kun på områder med linjer/rynker; - i panna og under øynene......

Handis :)

Skrevet

Bestilte denne jeg og.. snakk om lett påvirkelig.. :ler: Bestilte 2, men i 2 forskjellige bestillinger, så jeg fikk en i går og en ny hentelapp i dag. Så jeg slapp unna toll og moms..

Det skal ivertfall bli spennende å prøve den!!

Gjest Gjest
Skrevet

Da er jeg i gang med bruk av Strivectin. Men gosj, den lukter jo helt for...... :ler:

Skrevet
Da er jeg i gang med bruk av Strivectin. Men gosj, den lukter jo helt for...... :ler:

Jeg ble også overrasket over lukta.... Ganske sterk og peppermynteaktig....

:)

Skrevet

Og på baksiden av tuben står det hvordan du skal bruke den :)

Skrevet
Og på baksiden av tuben står det hvordan du skal bruke den :)

Jepp. Og der sto det at gravide og ammende ikke kan bruke den, så det var den testingen for min del. Godt jeg ikke kjøpte til full pris! :sur:

Skrevet
Jepp. Og der sto det at gravide og ammende ikke kan bruke den, så det var den testingen for min del. Godt jeg ikke kjøpte til full pris! :sur:

Å nei så irriterende!

Ja, det sto faktisk det... da får du selge tuba videre :)

Skrevet

Jeg kan godt kjøpe den av deg Nicky B! :goodbye:

Skrevet
Jeg kan godt kjøpe den av deg Nicky B! :goodbye:

Det skulle du gjerne ha fått, men jeg har allerede rukket å gi bort tubene til søsteren min og venninna mi. :sjenert:

(Før jeg leste alt som sto bakpå, rakk jeg å teste litt på undersiden av armen som anbefalt og fikk en merkelig smak i munnen ganske kjapt. Det var da jeg leste grundigere på baksiden og oppdaget at gravide og ammende ble frarådet å bruke den. Får vente enda ett år jeg da før jeg får testet- da har jeg vel fått enda flere rynker. :fnise: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...