Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 I dag har jeg fått hentelapp fra posten om at Strivectin har kommet. Bestilte 2 stk som mange andre på tilbud i forrige uke. Men jeg lurer fortsatt på om den skal brukes i hele ansiktet eller bare på områder med rynker? Jeg betalte med Visa under bestillingen, men ser på hentelappen at jeg må betale kr.155,- når jeg henter ut varen. Er dette toll eller noe? Trodde jeg ikke skulle betale mer, men kremen blir jo rimelig uansett Håper noen har erfaring med bruksområdet på dette produktet. Så får alle vi som kastet oss over tilbudet i forrige uke gi hverandre tilbakemeldinger. Gleder meg til å prøve kremen
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 I dag har jeg fått hentelapp fra posten om at Strivectin har kommet. Bestilte 2 stk som mange andre på tilbud i forrige uke. Men jeg lurer fortsatt på om den skal brukes i hele ansiktet eller bare på områder med rynker? Jeg betalte med Visa under bestillingen, men ser på hentelappen at jeg må betale kr.155,- når jeg henter ut varen. Er dette toll eller noe? Trodde jeg ikke skulle betale mer, men kremen blir jo rimelig uansett Håper noen har erfaring med bruksområdet på dette produktet. Så får alle vi som kastet oss over tilbudet i forrige uke gi hverandre tilbakemeldinger. Gleder meg til å prøve kremen Bestilte du for mer enn 200 kr? Da må du betale moms og forenklet tollgebyr på varene.
Ambivalent Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Siden du bestilte to ble det over 200, og da kommer den &%¤ tollen i tillegg. Det er alltid lurt å bestille i flere omganger fra Strawberrynet, siden man ikke betaler frakt uansett. Så slipper man toll. Vet ikke om den kun skal brukes på rynker eller i hele ansiktet, da jeg ikke har fått den enda. Men du kan lese litt her?
MBelucci Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jeg hentet min i dag på posten.Jeg prøver den nu... Gir tilbakemelding hvis jeg ser noen forandringer
Handis Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Men jeg lurer fortsatt på om den skal brukes i hele ansiktet eller bare på områder med rynker? Hei!! Den kan sikkert brukes i hele ansiktet, men selv bruker jeg den kun på områder med linjer/rynker; - i panna og under øynene...... Handis
Yougogirl Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Bestilte denne jeg og.. snakk om lett påvirkelig.. Bestilte 2, men i 2 forskjellige bestillinger, så jeg fikk en i går og en ny hentelapp i dag. Så jeg slapp unna toll og moms.. Det skal ivertfall bli spennende å prøve den!!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Da er jeg i gang med bruk av Strivectin. Men gosj, den lukter jo helt for......
Handis Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Da er jeg i gang med bruk av Strivectin. Men gosj, den lukter jo helt for...... Jeg ble også overrasket over lukta.... Ganske sterk og peppermynteaktig....
Suzy Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Og på baksiden av tuben står det hvordan du skal bruke den
Nicky B Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Og på baksiden av tuben står det hvordan du skal bruke den Jepp. Og der sto det at gravide og ammende ikke kan bruke den, så det var den testingen for min del. Godt jeg ikke kjøpte til full pris!
Suzy Skrevet 7. mars 2008 #12 Skrevet 7. mars 2008 Jepp. Og der sto det at gravide og ammende ikke kan bruke den, så det var den testingen for min del. Godt jeg ikke kjøpte til full pris! Å nei så irriterende! Ja, det sto faktisk det... da får du selge tuba videre
Nicky B Skrevet 8. mars 2008 #14 Skrevet 8. mars 2008 Jeg kan godt kjøpe den av deg Nicky B! Det skulle du gjerne ha fått, men jeg har allerede rukket å gi bort tubene til søsteren min og venninna mi. (Før jeg leste alt som sto bakpå, rakk jeg å teste litt på undersiden av armen som anbefalt og fikk en merkelig smak i munnen ganske kjapt. Det var da jeg leste grundigere på baksiden og oppdaget at gravide og ammende ble frarådet å bruke den. Får vente enda ett år jeg da før jeg får testet- da har jeg vel fått enda flere rynker. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå