Gå til innhold

Parfyme i bryllupet

Junebug

Anbefalte innlegg

Har dere bestemt dere for hvilken parfyme dere skal ha på dere i bryllupet?

Selv har jeg lyst til å kjøpe en ny parfyme jeg ikke har brukt før til denne spesielle dagen. Har luktet og prøvd "Chance", den nye parfymen fra Chanel. Både kjæresten min og jeg liker den veldig godt, lurer på om jeg skal kjøpe meg den. Gifter meg 21. juni og har lyst til å ha en sommerduft som lukter litt spesielt uten å være for tung og tror Chance kan passe bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også har tenkt litt på dette, og har kommet frem til at jeg skal bruke den ene av de jeg bruker vanligvis - min kjære vil jo gjerne ha det gode gamle kjente duften som er MEG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du bør i hvert fall teste parfymen et par ganger før du bruker den i bryllupet. Lukten utvikler seg jo mens du har den på, og det kan være at du ikke blir så fornøyd med den utover dagen...

Ellers har jeg lest (i et bryllupsmagasin.. :oops: ) at du bør bruke din vanlige parfyme på bryllupsdagen. Husker ikke hvorfor, men.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en klassiker som jeg er veldig glad i og som jeg har brukt mye; Coco Chanel. Nydelig duft, klassisk og feminin og jeg vet at den passer til meg. For som gjest sa over her - ikke bruk ny parfyme for første gang på bryllupsdagen, man må teste ut om duften passer en (og det er en fordel om partneren liker den også :wink: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet Chance et par ganger så jeg vet at jeg liker den. Har prøvd den på huden og kjent hvordan den lukter utover dagen, så jeg tror det skal gå bra. Har ikke kjøpt parfymen ennå, men har testet den i parfymeri.

Ellers har jeg også tenkt på å bruke en av de parfymene jeg vanligvis bruker, men har litt lyst til å prøve en ny parfyme til bryllupsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker min parfyme, L`or fra Torrente. Helt herlig duft, og jeg vet at sambo liker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bruker den vanlige, for den elsker både jeg og mannen min. Hugo Boss Woman (den i rød eske).

klem Iset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke så mye parfyme, men jeg håper inderlig at min kjære bruker min favoritt den dagen : Allure.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører "min" favoritt parfyme - Organza som min kjære forbinder med meg. Vil ikke satse på en ny som etter noen timer viser seg å ikke passe meg i det hele tatt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhåi - jeg satt her et øyeblikk og følte meg voldomt detaljfokusert. Men PARFYME? Nei, det har jeg ikke tenkt på!

Men bruker ikke så mye parfyme, jeg... Kommer iallefall ikke til å kjøpe meg noen ny i anledning dagen. Fikk en eksklusiv en av svigermor for et par år siden - kan jo bruke den. (Den er veldig diskrèt, og det er bra. Har ikke lyst til at det folk skal huske er hvordan jeg lukta, for å si det sån! :D) Men, som sagt - dette tar jeg faktisk helt som det kommer... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kommer til å gå for parfymen jeg pleide å bruke når vi ble sammen. Han liker den og jeg liker den. :oops:

I tillegg er den ikke spesielt sterk. heller mild og fin. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Meta

Jeg brukte en av mine vanlige parfymer aom jeg vet sambo liker og som passer til meg: ArdenBeauty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte en parfyme fra Carolina Herrera som heter 212. Den er virkelig nydelig, med en romantisk duft! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...