Gå til innhold

Manglende Sim-kort fra One Call?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig irriterende at de ikke klarer å få sendt ut nytt som-kort - som vi fikk beskjed om - og det å ringe dit er jo helt håpløst - har nå sittet 1,5 time i kø.

Flere enn meg som har hatt problemer? - og i så fall hvor lenge måtte dere vente - etter at det gamle sim-kortet sluttet å virkè?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte en mail og fikk svar med en gang, nytt SIM-kort var i postkassen dagen etterpå, så der var de utrolig raske.

Skrevet

De sa på svarer på kundeservice telefonen at sim kortene dessverre var noe forsinket og at de fleste burde ha det i posten i løpet av dagen i dag. Kanskje du har det i morra.

Skrevet

Har de kuttet forbindelsen til alle? Jeg har fremdeles kontakt, men kanskje jeg burde sjekke det?

Skrevet

Har fått mitt for lenge sia... eneste problemet nå er at jeg kan motta mms, men ikke sende.. Og jeg har gjort alt rett i følge de opplysningene dem har på sin nettside.

Gjest Gjest
Skrevet
Har fått mitt for lenge sia... eneste problemet nå er at jeg kan motta mms, men ikke sende.. Og jeg har gjort alt rett i følge de opplysningene dem har på sin nettside.

Får heller ikke til å sende MMS'er. Men det jeg lurer på er om det er flere enn meg som har hatt en grønn R på displayet etter simkort-bytte? Hva betyr dette? Verken manualen eller google kunne hjelpe..

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Jeg fikk en sms om dette NÅ. Sendte en epost og sa jeg ikke har mottat sim-kort.

Også irriterte jeg meg over at de ikke kunne sende sms'en tidligere på dagen slik at mailen ville blitt lest idag...

Men vil dette si at jeg ikke har nettforbinnelse imorgen? Da blir jeg sur.

Skrevet

Jeg fikk sim-kortet for en måned siden og har i tillegg fått både mail og SMS med beskjed om å ta kontakt hvis jeg ikke har fått det ennå (med andre ord god tid til å klage hvis man ikke har fått det), så jeg har ingenting å utsette på servicen. Har heller ikke hatt problemer etter bytte av sim-kort.

Skrevet

Jeg har fått nytt SIM-kort, og denne grønne R-en noen andre snakker om.

Skrevet

Min mann har fått simkortet sitt og tatt det ibruk, Forstod det slik at simkort ble sendt ut etterhvert og at de skulle bruke ut April på omlegging. Mitt skulle blitt tastt ibruk fra imorgen, men har ikke fått Simkort, Sendte en mail til de, og fikk aå beskjed om at overgangen var utsatt til 2. april., Så jeg regner med Simkortet kommer innen den tid.

Skrevet

Fikk svar på mailen jeg sendte til Onecall i dag, nå kan jeg sende mms igjen. :jepp: (mailen sendte jeg forresten 3. mars)

Skrevet

Jeg fikk sms i dag om at bytte av simkort er utsatt en måned - og jr. fikk plutselig tilbake summetonen - etter å ha vært uten tilkobling noen dager.

Men uansett - det er utrolig dårlig kundebehandling at npr man sender mail - får man beskjed om at om det var ang. sim-kort - måtte man ringe - og dermed vente i timesvis på telefon - uten å få kontakt.

Fikk riktignok en standardmail i dag om at omleggingen er utsatt - men for han som hadde vært uten nett noen dager er dette ikke akkurat tilfredsstillende.

Skrevet

Jeg fikk sim-kort og flere sms og meldinger om det for lenge siden.

Er veldig fornøyd foreløbig med One Call. Det eneste jeg ikke liker ved dem er at de truer med å stenge sim-kortet ditt om du er litt forsinka med betalingen.. (ikke det at jeg er det ofte, men det var en gang at regningen gikk litt i glemmeboka og da var det ingen kjære mor.. følte meg ikke helt ønsket da)

Skrevet

Har ikke hatt Onecall så lenge? Litt over et halvt år kanskje.... Foreløpig er jeg strålende fornøyd, eneste jeg har å utsette på dem er at dem bruker ganske så god tid på å svare på mail.

....men det er da verdt det når tlf regningen, som var på 600kr med andre selskaper, ikke er på mer enn max 200 kr ;)

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Navn_*
Skrevet

Jeg skulle ha byttet abb. 9 mars og har enda ikke fått simkort.

Begynner å bli litt frustrerende hele opplegget, siden de har stengt det gamle abbonementet.

Var først i kontakt med dem på mail, dagen etter jeg skulle ha byttet.

Da svar uteble ringte jeg dem og dobbeltsjekket adresse og fikk beskjed om at brevet var send ut for 3 uker siden, men de skulle sende nytt.

Dette brevet kom heller ikke frem og måtte på nytt ta kontakt med dem.

Fikk denne gangen svar på mail med en beklagelse og de skyldte på posten og at simkortet ble sendt fra Danmark.

Da det fremdeles ikke dukket opp 6 dager etter brev nr. 2 ble sendt, måtte jeg ta kontakt med dem igjen og ble da bare beroliget med at brevet skulle være der i løpet av uka.

Det skjedde ikke så nå er brev nr. 3 med et midlertidig simkort sendt ut med a-post slik at jeg raskere skulle få det.

Dette var på torsdag og har fremdeles ikke sett noe simkort.

Er det noen som har hatt lignende opplevelser og fått noen form for kompensasjon annet enn en beklagelse og tomme løfter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...