Gå til innhold

katten tisset på min samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva i all verden betyr det? Han satt på fanget hans og koste og plutselig så tisset han på han! Skal love deg det ble fart i sakene da ja *ler* ...

Men han er kastrert! det for et år siden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har det vært tilfeller av dette før? Hvor gammel er katten? Har dere merket forandringer i oppførsel/helse? Det første som slår meg er nyresvikt....

Endret for å legge til at det kan være urinveisinfekjson. Noen katter kan få litt problemer med å kontrollere blæra da.

Endret av Tusle
Gjest Gjest-Cathrine
Skrevet

Som nevnt over her kan det godt hende at katten din har problemer med urinveiene. Det er ganske vanlig hos kastrerte hannkatter.Da vil de ofte gi uttrykk for ubehag når du legger hånden på blæreområdet og trykker (lett).Men det er også vanlig at det ikke er noen sykdomstegn før de er blitt ganske dårlige,og da kan det være veldig alvorlig.Dersom du ikke allerede gjør det,bør du gi ham for som er tilpasset urinveisproblemer,da unngår man det ofte.Men uansett hva det måtte være så er det nok fornuftig med en sjekk hos dyrlegen.

Skrevet

dette er en ukes tid siden og det har verken skjedd før eller etterpå. han får for som er for urinveiene. og han tisser helt normalt og er helt fin i oppførselen!

eneste er at han dessverre er nok litt redd for sambo. vi vet ikke helt hvorfor men tror han kan ha litt problemer med menn generelt. han stikker ofte å gjemmer seg og kan bli litt redd når de nærmer seg og skal leke og ved brå bevegelser og høye lyder fra dem. Men når han selv får komme og legge seg, og alt skjer på hans premisser så går det greit. men ellers så stikker han, freser eller annet. han liker nok ikke menn vil jeg tro. han kan leke med dem, men kan fort bli veldig aggresiv og bite til. noe han aldri har gjort med meg eller jenter generelt.

Skrevet

Hei

Jeg har opplevd med en del hannkatter att de blir så oppgiret når du koser med dem att de rett og slett tisser på seg.

Gjest Valiant
Skrevet

katter tisser vel på eiendommen...Eller for å makere

eller tar jeg feil nå ?

Gjest Gjest
Skrevet

Tissing på feil plass betyr enten, pusen er redd, pusen vil ha dette som sitt sted eller pusen føler seg truet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...