Gjest Morgan le Fay Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 (endret) Smak og behag kan vel knapt diskuteres. Jeg foretrekker Glo; konsistens og resultat blir finere, og Glo inneholder mindre bismuth. ID får meg til å klø, og fremhever tørre flekker og gjør at porene ser store ut, noe som aldri er et problem ellers. Men medium beige i ID er en av de beste fargene jeg har prøvd. Nå har jeg forelsket meg i mineralfoundation fra Kiss Me, som har den beste konsistensen jeg har vært borti. Jeg bestilte akkurat stor størrelse, og kan tilgi at fargen jeg valgte er litt i lyseste laget, for man kan alltid bruke litt solpudder på toppen. Endret 5. mars 2008 av Morgan le Fay
Trekkoppfuglen Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg foretrekker Glo; konsistens og resultat blir finere, og Glo inneholder mindre bismuth. ID får meg til å klø, og fremhever tørre flekker og gjør at porene ser store ut, noe som aldri er et problem ellers. Men medium beige i ID er en av de beste fargene jeg har prøvd. Nå har jeg forelsket meg i mineralfoundation fra Kiss Me, som har den beste konsistensen jeg har vært borti. Jeg bestilte akkurat stor størrelse, og kan tilgi at fargen jeg valgte er litt i lyseste laget, for man kan alltid bruke litt solpudder på toppen. Hvor får du kjøpt Glo og Mineralfoundation fra Kiss Me? Jeg har kun prøvd ID sin, og den liker jeg ikke noe særlig. Har ennå ikke funnet en foundation i flytende form jeg er fornøyd med, så må nok fortsette å prøve mineralfoundation.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Glo får du hos hudpleiere, og Kiss Me selges hos kissme.no. Kiss Me har en helt nydelig konsistens, men du må nesten bestille en haug med prøver for å finne riktig tone.
Opal Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Jeg syns ID blir for blank/skinnende, og den klør litt på meg også. Medium beige som hudpleieren anbefalte er også litt for brun for meg. Jeg bruker Kiss Me nå, og er fornøyd med den. Har blandet to farger fordi jeg ikke helt fant ut hva som er "min" farge. Prøvene derfra er også såpass store at man får prøvd skikkelig Tenker litt på å prøve Glo, men har ikke helt bestemt meg for om jeg orker.
Handis Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Jeg digger begge; de dekker perfekt og gir flott hud. Men må jeg velge, blir det Glominerals (pressed). Dette fordi det blir mindre søl med pudder i fast form, og fordi den gir enda litt finere sluttresultat enn I.D. Jeg bruker Medium og Medium Beige i I.D., og i Glominerals har jeg bare prøvd Golden Medium. Kjempefornøyd med den:)
MBelucci Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2008 Jeg digger begge; de dekker perfekt og gir flott hud. Men må jeg velge, blir det Glominerals (pressed). Dette fordi det blir mindre søl med pudder i fast form, og fordi den gir enda litt finere sluttresultat enn I.D. Jeg bruker Medium og Medium Beige i I.D., og i Glominerals har jeg bare prøvd Golden Medium. Kjempefornøyd med den:) Bruker medium i I D jeg oxo.Men hvor bestiller du glo minerals fra?Ebay?
Handis Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Bruker medium i I D jeg oxo.Men hvor bestiller du glo minerals fra?Ebay? Ja, jeg bestiller fra Ebay. Synes Glo koster svimlende mye her i Norge. På Ebay kan du få pudderet for drøye hundrelappen, inkl frakt, om du er heldig
IloveNY Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Jeg skal til Usa om tre uker! Er det billigere å kjøpe glo minerals der??
Gjest Morgan le Fay Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 Jeg skal til Usa om tre uker! Er det billigere å kjøpe glo minerals der?? Jeg tipper prisen ligger på 30-35 USD, mot mellom 450-500 her hjemme. Det siste kalles landeveisrøveri.
IloveNY Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 ooh! Skal hamstre sminke fra alle de merkene som blir usannsynlig dyre i norge!! Genialt:D
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Her får du kjøpt prøver på Glominerals foundation, i løspudder, presset pudder og flytende.. 2,- per prøve og 29,- i porto.. Da får du hvertfall funnet rett farge før du kjøper stort. http://www.beautybasket.no/list.php?cid=26
MBelucci Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. mars 2008 Jeg digger begge; de dekker perfekt og gir flott hud. Men må jeg velge, blir det Glominerals (pressed). Dette fordi det blir mindre søl med pudder i fast form, og fordi den gir enda litt finere sluttresultat enn I.D. Jeg bruker Medium og Medium Beige i I.D., og i Glominerals har jeg bare prøvd Golden Medium. Kjempefornøyd med den:) Handle på Ebay,er det trygt?Ikke noe smuss med om man betaler med visa liksom.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2008 #15 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har brukt ID en stund nå, elsker øyenskyggen og rougen, men foundation opplever jeg det samme som nevnt her; litt skinnende og blank og jeg synes porene er blitt større. (synes også jeg har fått flere svarte prikker, men det kan være tilfeldig.) Jeg har brukt Medium Beige, og synes (iallfal nå om vinteren) den er en liten anelse for "gul" i undetonen for meg, men den blir kanskje fin utover sommeren. Er blond og blåøyd med kalde toner. Noen som vet ca nyanse i KissMe som kunne være best da? Eller Glo?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 7. mars 2008 #16 Skrevet 7. mars 2008 Kiss Me selger fargeprøver, og har en vanvittig god og rask kundeservice, så du kan først bestille noen småprøver til 30 pr stk (nok til en del påføringer). Hvis du har bestilt tre prøver uten å finne match, er alle videre prøver gratis, og Lin (eieren) veileder også pr. mail.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2008 #17 Skrevet 7. mars 2008 Ser at de ikke har prøver på rouge og øyenskygger fra Glo minerals stemmer det?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 7. mars 2008 #18 Skrevet 7. mars 2008 Rouge og øyeskygger fra Glo er jo i presset form, så da er det vel mer komplisert med prøver.
Handis Skrevet 7. mars 2008 #20 Skrevet 7. mars 2008 Handle på Ebay,er det trygt?Ikke noe smuss med om man betaler med visa liksom. Jeg har handlet en del på Ebay, og har bare positive opplevelser. Jeg har PayPal konto, og synes det er relativt trygt. Men man kan jo helt sikkert komme ut for useriøse selgere på Ebay også............... Men, som sagt, jeg har alltid vært fornøy med mine kjøp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå