Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer om jeg skal få sminken på bryllupsdagen lagt av en venninne som ikke er profesjonell. Jeg ser liksom for meg at det avgjørende må være om man klarer å få sminken til å vare og se fin ut like lenge som en evt profesjonell klarer. Finnes det noen produkter der ute, som man smører på før eller etter sminken, som vil oppfylle dette målet?

Ellers noen tips for sminken på bryllupsdagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du finner en frisørsalong der de selger Paul Mitchell kan du spørre dem etter moisture mist. Den skal finnes i stor flaske og i reisepakker med shampo, balsam og denne misten.

Den skal du spraye lett over ansiktet når sminken er lagt og da skal det vare hele dagen har jeg blitt fortalt. Det blir som en fiksering som man har over kull tegnede bilder for at kullet ikke skal smitte av eller dras utover hvis man kommer borti :)

Har prøvd den selv også og kan ikke si at sminken forsvant fortere i allefall :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg vurderer om jeg skal få sminken på bryllupsdagen lagt av en venninne som ikke er profesjonell. Jeg ser liksom for meg at det avgjørende må være om man klarer å få sminken til å vare og se fin ut like lenge som en evt profesjonell klarer. Finnes det noen produkter der ute, som man smører på før eller etter sminken, som vil oppfylle dette målet?

Ellers noen tips for sminken på bryllupsdagen?

Såkalte primere gjør at sminken holder bedre. Selv bruker jeg Helena Rubinsteins magic primer før foundation. Den er bra, men dyyyr! Og for å få øyenskyggen til å holde dagen lang bruker jeg Urban Decay sin øyenskyggeprimer, den er fantastisk! :) Men du bør nok oppfriske sminken i løpet av dagen selv om du bruker primer, for finest resultat.

Skrevet

Takk for alle tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...