Gjest Eksdama Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Det er ingenting som er så deilig som sex med ex. Kjenner hverandre og vet hva vi liker. Har hatt sex med X tre ganger, og det var fantastisk. Men det ender med at han får noia, redd for å gi feil signaler (han dumpet) og trekker seg unna. Så går det noen uker, også ny runde. Jeg vet at det bare er sex, men samtidig gjør nærheten at man tenker at det kan bli oss igjen (klassisk!!!) Nå har vi pratet om at det ikke er så lurt.. Men faen for en tenning det er når det skjer. Hvilke erfaringer har dere???
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Det er ingenting som er så deilig som sex med ex. Kjenner hverandre og vet hva vi liker. Har hatt sex med X tre ganger, og det var fantastisk. Men det ender med at han får noia, redd for å gi feil signaler (han dumpet) og trekker seg unna. Så går det noen uker, også ny runde. Jeg vet at det bare er sex, men samtidig gjør nærheten at man tenker at det kan bli oss igjen (klassisk!!!) Nå har vi pratet om at det ikke er så lurt.. Men faen for en tenning det er når det skjer. Hvilke erfaringer har dere??? Ikke så veldig lurt! Dere damer har så lett for og lese mere ut av det enn det det er. Selv om man sier at det er bare sex,så leser dere et lønnlig håp i det hele.
Gjest Gjest_Tobias_* Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Skjønner meg ikke på slikt jeg, en ex er nettopp det, en ex. En person man er ferdig med med mindre man forholde seg til personen pga av barn da, men på det følelsesmessige og fysiske plan er det en ikke person. Kan i hvert fall ikke forstå at de som har dumpet en person, faktisk er i stand til å ha sex med denne personen igjen etterpå, bare fordi man ikke får noe av noen andre. Da er liksom personen man dumpet bra nok allikevel da altså?
DDuck Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har hatt sex med to av mine x'er etter at det ble slutt, men har ALDRI tenkt tanken engang på at det skulle bli noe mer... ONS er ONS liksom... Men for all del.. pirrende er det jo og deilig å ha seg med noen som vet hva man liker uten at det er følelser innblandet i vei!!!!
Gjest Hilsen en som klør i musa Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Hvordan går man frem når man har sex med en ex? Ringer man da vedkommende å sier at: "Du, jeg har enda ikke fått meg noen ny partner siden jeg gikk i fra deg, men jeg er fryktelig kåt om dagen og savner sex. Kan ikke vi to ha sex sammen?" eller "selv om vi ikke kan være et par, så betyr det vel ikke at vi ikke kan ligge med hverandre, har du lyst til å være min knullekompis til vi finner oss en ny kjæreste?"
Gjest TS Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Nei, når man har sex med X så har man jo gjerne en relasjon til dette mennesket fremdeles. Det forutsetter jo at man har et godt forhold fremdeles. Hos oss så begynner det med 'bare ha en pils på den lokale kafeen'.. Greier.. Men nå er jeg lei av at han får noia og jeg får følelser. Så jeg regner med det er over. I tillegg har jeg fått vite at han har hatt ubeskyttet sex med andre jenter.... Ikke vakkert!
DDuck Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Hvordan går man frem når man har sex med en ex? Ringer man da vedkommende å sier at: "Du, jeg har enda ikke fått meg noen ny partner siden jeg gikk i fra deg, men jeg er fryktelig kåt om dagen og savner sex. Kan ikke vi to ha sex sammen?" eller "selv om vi ikke kan være et par, så betyr det vel ikke at vi ikke kan ligge med hverandre, har du lyst til å være min knullekompis til vi finner oss en ny kjæreste?" Med ene X'en min skjedde det først i fylla.. deretter på morningen igjen når vi var blitt edrue... så ble det et par avtalte møter etter dette bare for sexen sin skyld... Andre var faktisk i edru tilstand... Han skulle kjøre meg hjem, mama var ikke hjemme så jeg inviterte han inn og da skjedde det bare, men det skjedde aldri mer enn den gangen...
Gjest milkyway Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Erfaringer? 2 år med en ex som kun ville ha fitte, mens jeg ville ha forhold. han var så feig han aldri turte å snakke om følelsene sine, helt til jeg tok det opp, og da ville han ikke mer. 1 uke senere var det igang igjen, og den samme rela igjen og igjen over ca 2 år. Det er én ting som er bedre enn sex med ex, og det er sex med en som du elsker og at det er gjensidig.
FrizzleSizzle Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Har hatt sex med x et par-tre ganger, ja, helt uproblematisk med tanke på forholdets slutt og det der, men så mye poeng er det jo ikke. Skjedde vel fordi vi ikke hadde andre partnere og møttes i forbindelse med barn og tenkte at litt sex kunne være greit. Skjønner ikke hvorfor det skulle være så opphissende, gammel kjedelig x-sex, nei takk!
Gjest Gjest_daydream_* Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 jeg har hatt sex en gang med en x, og noen flere ganger med en annen x. det var fordi jeg ikke hadde funne meg noen annen partner. men dette er ikke noe jeg vil gjøre igjen. jeg er ei veldig følelsesjente, jeg forbinder sex med følelser og forhold. nei, jeg liker overhodet ikke bare pusesex:P men ons gir meg ikke noe...uten at jeg har gått veldig lenge i sølibat da. konklusjonen er at sex er best med en kjæreste som er veldig glad i deg, ikke med en totalt fremmed som ikkje kjenner deg, eller med en x som du er ferdig med, er min mening.
Gjest Marlene Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Å ha sex med xn sin er deilig, for begge vet hva den andre liker, men vær forsiktig; sex utløser faktisk noen hormoner i kroppen, følelser, og man kan få følelser man ikke trodde man hadde, da kan det hende man blir sammen igjen, men så blir det feil.
Teriyaki Skrevet 22. mars 2008 #12 Skrevet 22. mars 2008 Ja, har hatt sex med en X. Var helt OK det. Møttes for å ha sex, og ferdig med det..Nå var ikke han så veldig god i senga da, men..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå