Søs Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Vi har diskutert nå vi vil at bryllupet skal stå, og vi vil begge gjøre det ganske snart.. Siden vi forlovet oss i begynnelsen av noveber og denne datoen er en lørdag i år så har mannen lyst til å ha bryllupet da. Ser jo selv at det er litt søtt, men er så usikker på vinterbryllup. Er det noen her inne som har vært i bryllup på vinteren? Er det noen fordeler og ulemper med det? Ser for meg at jeg kan glemme brudekjole uten ermer/brede stropper.. Og at det vil bli dårlig med bilder ute. Men kanskje bare jeg som er litt i overkant negativ?
elna Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 (endret) Vinterbryllup kan være utrolig flotte! Jeg har både vært i andres bryllup og giftet meg selv på vinteren (januar/februar). Det tradisjonelle vinterbryllupet vi var i var nydelig. Det snødde ute og lagde skikkelig flott stemning! Bruden hadde nydelig brudekjole, med ermer, og bryllupsvinterkåpe til kirketrappa, nok en gang: nydelig! Det var kjempe kaldt den dagen, minus 15 og det var kaldt ute. Blomstene (Carla) visnet på kirketrappa, så man bør kanskje tenke på evt. minusgrader når man bestiller blomster (noen er med hardføre enn andre). Brudeparet hilset på alle gjestene, drakk champagne og tok masse nydelige bilder ute på trappa (fotografen var vel den som ble kaldest, men han fikk skylde seg selv). Etterpå dro de til bryllupslokalene, tok flere bilder der og resten var vel som et "hvilket som helst bryllup". Jeg giftet meg også på vinteren. Jeg hadde stoppløs kjole og "sjal" som matchet (husker ikke hva det heter nå), og den passet kjempe flott selv om det var vinter (snø & mnusgrader). Vi tok bare bilder inne (ikke i studio, men det finnes jo mange flotte studiobilder også!) og hadde en flott dag. Og har flotte bilder fra dagen! Endret 5. mars 2008 av elna
Frekja Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg giftet meg 23/2 i år! Det var helt fantastisk, masse snø, strålende vær, rundt 0 grader og rett og slett en helt nydelig ramme rundt begivenheten. Jeg hadde kjole med lange ermer og et godt foret cape utenpå. Tok masse bilder både ute og inne:) Om du har lyst på en litt annerledes setting så anbefales vinteren på det varmeste:)
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Vi giftet oss i november, på fjellet. Perfekt for oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå