Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg har et problem nå som jeg håper dere kan hjelpe meg med! har stor nygjerrighet og har gjort noe jeg ikke burde gjøre. Skjekke loggen til kjærestens laptop, og funnet ut at hun har nesten ukentlig besøkt en hjemmeside til en gammel elsker hun hadde.

tok det opp med henne at jeg synes det var rart siden hans poppet opp i adressebaren hver gang jeg skrev navnet på en annen side, første bokstav.

det burde jeg aldri ha gjort. hvordan komme ut av dette? vi har det veldig bra ellers. jeg kan jo ikke unnskylde meg da taper jeg egen respekt. burde jeg holde meg unna noen dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du er den eneste som bør be om unnskyldning her.

Selv leser jeg bloggen min eks skriver, den er utrolig morsom. Har ikke et fnugg av dårlig samvittighet, og om kjæresten min skulle reagere på det: synd for ham.

Skrevet

fant ut at jeg reagerte fordi jeg har blitt brennt i et annet forhold før av en jeg ikke kunne stole på...

Skrevet

Nei, det skulle du ikke ha gjort.

I går fant jeg ut at kjæresten hadde vert inne på innboksen på mobilen min. Der ligger det etpar bilder av en naken overkropp og litt mer intime kroppsdeler fra en elsker jeg hadde før vi ble sammen. Denne elskeren var litt betatt av meg, og har sendt noen flørtete/seksuelle mld etter jeg og typen ble sammen for å se om det var en sjangs, liksom. Det meste har jeg bare slettet etterhvert, men jeg er glemsk av meg, så det kjæresten fant har blitt liggende.

I lengre tid nå har kjæresten hatt fri tigang til min mobil, for hans synger på siste verset. Han har hatt den med seg ut å røyke, på butikken, osv.. Dette uten at jeg har vært sikker på at innboksen var fri for "snusk". Men jeg har ikke brydd meg om at han kanskje kunne sett det, for det er ingenting jeg legger noe i. Kanskje kjæresten din også har tenkt sånn? Om hun hadde noe å skjule hadde hun vel ikke gjort hjemmesiden til den mannen så enkel for deg å oppsøke?

Uansett, det vi gjorde i går, var først at han fikk utløp for mistanken om at det var noe på gang. Jeg avkreftet det, og han forsto at jeg snakket sant. Jeg slettet bildene av elskeren, og innrømte at det var noe jeg burde gjort med en gang jeg fikk de. Men jeg ba ikke om unnskyldning, for jeg hadde strengt tatt ikke gjort noe galt. Det gjorde imidlertid han, for han har ingenting på min innboks å gjøre. Om jeg visste han kom til å gjøre det hadde jeg aldri gitt han tilgang til mobilen min slik jeg har gjort. Og han har sagt til meg flere ganger at "slikt gjør jeg ikke!", så jeg ble litt skuffa.

Om det ikke er meget sterke innsidier på at dama di har noe på gang med den tidligere elskeren, bør du selfølgelig legge deg helt flat. At kjæresten min gjorde det er den eneste grunnen til at det ikke ble krangel i går kveld, og at vi pulte før vi sovna.. :lur:

Gjest lillebøll
Skrevet

Jeg hadde blitt sur om jeg fant nakenbilder av eksen på telefon til kjæresten min. Såpass respekt får han da han for meg at han skuler dem bedre enn som så.

Jeg synes man skal kunne sjekke loggen til kjæresten og jeg, men jeg synes ikke man trenger reagere på at kjæresten er innom eksen en gang i uken.

De har tross alt vært i lag, kjenner hverandre, har kanskje felles interesser osv. Det er stor forskjell på å ha kontakt med eksen og ville ha eksen.

Skrevet
Jeg hadde blitt sur om jeg fant nakenbilder av eksen på telefon til kjæresten min. Såpass respekt får han da han for meg at han skuler dem bedre enn som så.

enig

Skrevet

Jeg mener at når man får seg kjæreste så går gamle nakenbilder av ekser i søpla. En ting er å glemme det, noe annet er å spare på det. Ekser er et ømt tema for mange, og man vil da ikke ramle over gamle bilder.

Eksen min har hjemmeside, og jeg er innom der i ny og ne bare for å kikke. Jeg har også to av eksene mine på MSN, og snakker med de innimellom. Jeg har ingen interesse av å skjule dette for mannen min. Den ene eksen var jeg sammen med lenger enn jeg og mannen har vært sammen, vi har delt mye og jeg kommer alltid til å være glad i ham selv om vi ikke er sammen lenger. Ekser og tidligere elskere er en del av fortida vår om vi vil det eller ei. Jeg synes du skulle glemme at hun har vært inne på hans hjemmeside. Hva er det å bry seg med? Det betyr da ikke at hun er i senga hans? Det er jo deg hun er sammen med?

Gjest Bolledeig
Skrevet
fant ut at jeg reagerte fordi jeg har blitt brennt i et annet forhold før av en jeg ikke kunne stole på...

Med mindre du synes at det er riktig å straffe nåværede kjæreste for noe forhenværende har gjort, så er det ikke du som skal kjefte nei... Jeg ville sagt unnskyld. Forhold som bygger på overvåkning og "skyldig til motsatte er bevist" er destruktivt.

Skrevet
Med mindre du synes at det er riktig å straffe nåværede kjæreste for noe forhenværende har gjort, så er det ikke du som skal kjefte nei... Jeg ville sagt unnskyld. Forhold som bygger på overvåkning og "skyldig til motsatte er bevist" er destruktivt.

Helt enig!

Skrevet

enig med Bolledeig på dette, ikke straff din nåværende for noe din eks har gjort, det er direkte dårlig gjort mot henne.

stol på kjæresten din så lenge hun ikke har gitt deg grunn til noe annet.

Skrevet
hei

jeg har et problem nå som jeg håper dere kan hjelpe meg med! har stor nygjerrighet og har gjort noe jeg ikke burde gjøre. Skjekke loggen til kjærestens laptop, og funnet ut at hun har nesten ukentlig besøkt en hjemmeside til en gammel elsker hun hadde.

tok det opp med henne at jeg synes det var rart siden hans poppet opp i adressebaren hver gang jeg skrev navnet på en annen side, første bokstav.

det burde jeg aldri ha gjort. hvordan komme ut av dette? vi har det veldig bra ellers. jeg kan jo ikke unnskylde meg da taper jeg egen respekt. burde jeg holde meg unna noen dager?

hva sa hun da når du tok opp med det?

Du burde bare si det som det er, og at du angrer. Det er bedre enn å holde på hemmeligheter som muligens kan komme opp en gang seinere.

Gjest Bolledeig
Skrevet
enig med Bolledeig på dette, ikke straff din nåværende for noe din eks har gjort, det er direkte dårlig gjort mot henne.

Likevel brukes dette argumentet over en lav sko i mange forhold for å tvinge gjennom sms-kontroll, logg-kontroll, og rapportering om hvor man er, hva man skal og hvor man går 24-7 ;)

Men det virker som om ts har dårlig samvittighet og ikke føler at dette er helt naturlig og berettighet oppførsel i et forhold, så jeg antar det er håp :)

Skrevet
Likevel brukes dette argumentet over en lav sko i mange forhold for å tvinge gjennom sms-kontroll, logg-kontroll, og rapportering om hvor man er, hva man skal og hvor man går 24-7 ;)

Men det virker som om ts har dårlig samvittighet og ikke føler at dette er helt naturlig og berettighet oppførsel i et forhold, så jeg antar det er håp :)

ja, har lagt merke til det og synes det er en like dårlig unnskyldning hver gang. Vi er mange som har opplevd en eller flere dårlige erfaringer opp igjennom, skulle det berettiget manglende tillitt i alle forhold videre i livet, så må man da få ett forferdelig usikkert og trist liv slik jeg ser det.

men ja, det virker som ts ser at det er ham som reagerer feil og ikke hun som har gjort noe feil, håper han ser det så bra at han unnskylder seg til sin kjære om hans tidligere erfaringer har skapt problemer for hans forhold nå.

Gjest Gjest
Skrevet
hei

JA,men da har dere funnet ut at dere ikke passer sammen.LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...