Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som tilfeldigvis vet om amerikanske nettbutikker som selger Keds, og som sender til Norge uten at det koster like mye i frakt som det gjør for skoene? Jeg er ute etter et par snøre-Keds, litt usikker på hvilken farge jeg har lyst på, men vet hvilken størrelse jeg skal ha, så det går greit å bestille fra utlandet. Og dollaren er jo ikke akkurat utpreget høy for tiden. ;)

Takknemlig for alle tips... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glem det - fant selv. Så nå er et par marineblå Keds snart på vei til Norge. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hei der, fra hvilket sted fant du disse skoene? Kunne du oppgitt nettadressen kanskje, så hadde jeg blitt veldig glad!

Skrevet

Bestilte fra Shoebuy. Frakten VAR like dyr som skoene, men skoene var såpass billige at det fortsatt lønner seg i forhold til å kjøpe her til lands... ;)

Skrevet

Hvem er det som selger disse skoene i Norge? Jeg har lyst på...

Skrevet

Og hvordan er de i størrelsen?

Skrevet (endret)

I Oslo har jeg funnet dem i et par Eurosko-butikker, bl.a. Grændsen sko som har best utvalg. :)

Edit: Størrelsemessig er de ganske normale; jeg ligger stort sett på vippen mellom 39 og 40, og Keds'ene mine har jeg i 40. Da er de romslige, men uten at de kipper.

Endret av itla
Skrevet
Bestilte fra Shoebuy. Frakten VAR like dyr som skoene, men skoene var såpass billige at det fortsatt lønner seg i forhold til å kjøpe her til lands... ;)

Klarte du å finne ut hva frakten ble på før du bestilte? Jeg sliter litt med det... Hvor mye var frakten på?

Skrevet

Jeg fikk opp 35 dollar.

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

Jeg bestilte hvite tøy-keds fra shoebuy.com, og gjett hva jeg fikk? Svarte skinn sko fra et eller annet graahoppers. Ble svært skuffet etter jeg hadde ventet på de i en måned. Jeg ringte til kundeservicen og fikk alle pengene tilbake.

• 1 år senere...
Gjest KEDS-fan!
Skrevet

Kjøp hos lillevinkelsko.no!

De har også utsalg på Majorstua + Byporten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...