Gjest itla Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Er det noen her som tilfeldigvis vet om amerikanske nettbutikker som selger Keds, og som sender til Norge uten at det koster like mye i frakt som det gjør for skoene? Jeg er ute etter et par snøre-Keds, litt usikker på hvilken farge jeg har lyst på, men vet hvilken størrelse jeg skal ha, så det går greit å bestille fra utlandet. Og dollaren er jo ikke akkurat utpreget høy for tiden. Takknemlig for alle tips...
Gjest itla Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Glem det - fant selv. Så nå er et par marineblå Keds snart på vei til Norge.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Hei der, fra hvilket sted fant du disse skoene? Kunne du oppgitt nettadressen kanskje, så hadde jeg blitt veldig glad!
Gjest itla Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Bestilte fra Shoebuy. Frakten VAR like dyr som skoene, men skoene var såpass billige at det fortsatt lønner seg i forhold til å kjøpe her til lands...
Rosenrød Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Hvem er det som selger disse skoene i Norge? Jeg har lyst på...
Gjest itla Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 (endret) I Oslo har jeg funnet dem i et par Eurosko-butikker, bl.a. Grændsen sko som har best utvalg. Edit: Størrelsemessig er de ganske normale; jeg ligger stort sett på vippen mellom 39 og 40, og Keds'ene mine har jeg i 40. Da er de romslige, men uten at de kipper. Endret 5. mars 2008 av itla
roxiehart Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Bestilte fra Shoebuy. Frakten VAR like dyr som skoene, men skoene var såpass billige at det fortsatt lønner seg i forhold til å kjøpe her til lands... Klarte du å finne ut hva frakten ble på før du bestilte? Jeg sliter litt med det... Hvor mye var frakten på?
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 7. mars 2008 #12 Skrevet 7. mars 2008 Jeg bestilte hvite tøy-keds fra shoebuy.com, og gjett hva jeg fikk? Svarte skinn sko fra et eller annet graahoppers. Ble svært skuffet etter jeg hadde ventet på de i en måned. Jeg ringte til kundeservicen og fikk alle pengene tilbake.
Gjest KEDS-fan! Skrevet 14. februar 2010 #13 Skrevet 14. februar 2010 Kjøp hos lillevinkelsko.no! De har også utsalg på Majorstua + Byporten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå