Gjest Gjest_leah_* Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hei! Lurte på om det er noen jenter her inne som har prøvd sånne smartballs eller kuler til å trene opp skjedemusklene? Blir man bedre trent av å bruke disse enn å gjøre knipeøvelser på egenhånd? Jeg er ung og har ikke født eller noe sånn, men føler at jeg kanskje trenger å trene disse musklene opp litt.. tror ikke jeg er veldig vid egentlig, men har nettopp fått meg ny kjæreste, og når vi har hatt sex så føler jeg at jeg er videre enn vanlig og kjenner mindre rett og slett fordi jeg blir så utrolig tent av han... er jo bra det, men har lyst til å lære meg å gjøre det skikkelig deilig for han når han er inni meg :rødme: takknemlig for alle tips
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Eller så er han litt mindre enn dem du har vært med før? Uansett årsak, er det begrenset hva du kan trene opp enten med slike kuler eller knipeøvelser. Du kan til en viss grad trene opp muskulaturen akkurat rundt skjedeåpningen, men du trener ikke opp noenting "innvendig". Inni der har man den vidden man har, og det er også denne som mest påvirkes av en evt fødsel. Treningen vil kunne hjelpe noe ift din kontroll over muskulaturen, men man kan ikke trene seg til å bli SVÆRT mye trangere enn man er, særlig siden du ikke har født heller - du er bra som du er
Gjest ts leah Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Han er definitivt ikke mindre, heller normal eller litt over normalt stor. Det er nok det at jeg er så forelsket og synes han er fantastisk deilig på alle måter som gjør susen. :rødme: Aldri hatt det så bra sammen med noen før, og får masse forspill også :love: hm, men jeg trodde hele skjeden var muskler? det kjennes jo ut som man kan "få tak" ganske langt oppe også når man kniper? Jeg får vel bare prøve meg frem flere med erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Hvis du skal kjøpe sånne kuler, så kjøp de minste som veier mest, og som regel er gullfarget. De er best for trening. Ellers er det også lurt med vekter, sånn mer tampongformete saker som veier mer. Har begge deler, og liker vel kanskje vekter bedre. Men dette er en smaksak. Det viktigste er uansett at du gjør det riktig. Man kan fint klare seg uten vekter og kuler og, ved feks bare å ligge i sengen og gjøre øvelsene i et kvarter før man legger seg. Hvis du er usikker på om du gjør det riktig, så plasser en finger på området mellom skjeden og anus. Når du kniper beveger nemlig bekkenmuskulaturen seg oppover, slik at du vil kjenne et lite "søkk" i dette området, altså at området blir trukket oppover mot navelen. Hvis du tar en finger inn i skjeden da så kjenner du at musklene har trukket seg sammen. Hvis du gjør 10 knip x 10 sekunder eller, sånn 5 ganger eller gjerne fler hver kveld, med pause mellom hvert sett, så kommer resultatene fort. Litt kronglete skrevet dette siste her, men håper du skjønner -Mia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå