Arwen Skrevet 4. mai 2003 #1 Del Skrevet 4. mai 2003 Noen som har noe å anbefale i oslo nord/øst. Billig og bra? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 4. mai 2003 #2 Del Skrevet 4. mai 2003 Vi skal ha koldtbord og har bestilt noe av maten fra Ultra Mat på bryn, ble overrasket over hvor billige de var, god mat skal det vist være også. Nå vet jeg ikke hva dere har tenkt på, men det går jo å sjekke hva de kan hjelpe med. For flere opplysninger om ferdig tilberedt mat, ring Ferskvaresjef Ultra Bryn, Åse Jerstad på tlf. Telefonnummer kan ikke legges i innlegg og er derfor fjernet, Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. mai 2003 #3 Del Skrevet 5. mai 2003 Tyren: Hva skal du ha på koldtbordet ditt?? Jeg vil også ha koldtbord, og lurer på hva andre vil ha på bordet... Takknemlig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. mai 2003 #4 Del Skrevet 5. mai 2003 Haakon Tærud på Bjerke har jeg bare hørt fine ting om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolibri Skrevet 5. mai 2003 #5 Del Skrevet 5. mai 2003 Disse er ikke så billige kanskje, men har kjempegod mat da :D ; www.1001mat.no www.vannimunn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå