Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2002 #1 Del Skrevet 7. april 2002 Jeg trives (desverre) best med blondt hår. Har i utgangspunktet mørk blondt/kommune farget hår. Det har i lengden blitt veldig dyrt for meg å farge etterveksten hver 6-8 uke hos frisøren... (er student, og svømmer ikke i penger...:-/) Synes ettervekst er utrolig stygt!! Er det vanskelig å gjøre dette selv hjemme? Jeg er så redd for å få grønt hår... Hvilke produkter skal jeg bruke?? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #2 Del Skrevet 8. april 2002 etterveksten er lett å bleke. da jeg var blond, pleide jeg å bruke en av de lyseste fargene av l'oreal excellence på røttene når det trengtes, det gikk bra hver gang, og håret ble aldri grønt. hvis fargen ikke virker lenge nok, kan den derimot bli oransje, men hvis du følger med i speilet, skulle det være lett å unngå. prøv å bare ta farge på røttene, så ikke resten av håret blir så slitt, det blir det nemlig av gjentatte omganger med bleking. tror ikke du trenger et bleke/avfargingsprodukt, det pleier å gå bra med en lysblond hårfarge. den bleker en god del, og røttene er lettere å bleke enn resten av håret. dessuten blir ikke slitasjen like stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 8. april 2002 #3 Del Skrevet 8. april 2002 Hvis du bruker farge som har "ask" i seg(f.eks ask blond) kan du få grønt hår..har selv fått det! jeg har brukt "spray blond" og det fungerer bra! Bare spray i vått hår og bruk hårføner... Men det kan slite en del på håret12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 12. april 2002 #4 Del Skrevet 12. april 2002 Håret mitt røyk rett av etter at jeg etterbleket med Sprayblond. Det røyk i "skjøten" der sprayen kom over på det allerede blekede håret. Spør frisøren da vel, de har jo også "hjemmeprodukter" nå... Har du langt hår som du er glad i - hold deg ihvertfall unna sprayen som ETTERbleking. Som bleking om sommeren når hele håret er mørkt, er den glitrende, men på bleket hår er den for sterk. Jeg måtte klippe meg fra midt på ryggen til 4 cm. langt hår. Ukult når man ikke har valgt det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå