Gå til innhold

For ung for meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marilyn_*
Skrevet

Jeg, en dame på 35 med en veldig ungdommelig sjel. Har vært singel i nesten 10 år, og har vel vært forelsket i jobben min og ikke hatt så mye tid til og tenke på gutter.. Selvom jeg har vel hatt et par små mer og mindre seriøse forhold siden det. Har i løpet av de siste mnd blitt litt kjent en gutt som jeg har likt ganske godt, men ikke tenkt på som en mulig kjærestekandidat. men at vi har mange felles interesser, er ikke til og legge skjul på. I helgen hooket vi opp på fredag, og ble sittende og prate i timesvis.. og etterhvert, ble det bare bedre og bedre og være i hans selskap. Vi var sammen helt til søndag, og hadde en helt fantastisk helg. Har aldri følt meg så komfertabel med noen, noensinne og dette bare etter et par dager. Det og kunne være naken med både kropp og sjel, uten og føle ubehag, betyr veldig mye for meg. Så nå sitter jeg her, og føler nesten at det hele er helt uvirkelig.. Tror jeg er forelsket for første gang på maaaange år..Han er helt nydelig både inni og utenpå, og har alle de kvaliteter som jeg ser etter. MEN, lurer på om han er for ung.. han er 27! Noen som har noe erfaringer eller synspunkter på dette??

Føler virkelig at dette er noe spesielt

Fra en litt frustrert frøken

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Spørsmålet du stiller er konkret nok men jeg tror ikke ut fra hvordan du beskriver deg selv at aldersforskjellen er problemet her!

Forelsket i jobben... Ikke tid til gutter...? Ti år???

Du virker som en til tider ensporet person og jeg vil si at i en setting hvor det normale ikke er normen er du en person som blir lett stresset.

Vil anbefale deg å tvinge deg selv til å ta det som det kommer (så mye bedre beskrivende på engelsk: Go with the flow) i en periode og ikke søk å overbevise deg selv i den ene eller andre retningen ut fra andres erfaringer. Det er deres og ikke nødvendigvis din erfaring når det kommer til stykke!

Skrevet

Så lenge han er såpass voksen som 27 så har vel ikke 8 års aldersforskjell noe å si. Så lenge dere er på bølgelengde mentalt sett så er det vel bare å kjøre på?

Hadde vært helt annerledes hvis han var 20 :-)

Skrevet

Jeg synes ikke det er for stor aldersforskjell. Dere er jo begge godt voskne mennesker, og da spiller det ikke noe rolle. Hvis han hadde vært 18 og du 26, da hadde det vært annerledes ;)

Skrevet

Min kjæreste er 3 år og 12 dager (;)) yngre enn meg. I begynnelsen tenkte jeg litt sånn som deg; er det her for ungt, er det noe vits å satse på, vil vi de samme tingene osv osv.

Nå har vi kjøpt leilighet sammen, og trives helt herlig godt i hverandres selskap. Det er ikke 8 år akkurat, men jeg tipper de samme følelsene er inne i bildet.

Som nevnt over; Go with the flow :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Typen min er 6 år eldre enn meg. Og vi tenker nesten aldri over det. Men det er nok litt mer uvanelig med at dama er eldre enn gutten, men så lenge dere begge er voksne og passer sammen så skal jo ikke alder ha noe å si!

Skrevet

Dere "hooket opp"..? :fnise: (Jada, jeg vet hva det vil si, det bare hørtes så teit ut)..

Dere er begge voksne mennesker så den aldersforskjellen har ingenting å si synes jeg.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei han er jo en voksen mann så hvorfor ikke?

Gjest Gjest_Bygdedyret_*
Skrevet

Min kjære venninne er gift med en mann som er 8 år yngre enn henne og det har hun vært i snart 20 år. En kollega er gift med en mann som er 11 år yngre enn henne og de har vært sammen i 15 år.

Det er ikke alderen det kommer an på, men måten du ser på aldersforskjellen på.

Skrevet
Min kjære venninne er gift med en mann som er 8 år yngre enn henne og det har hun vært i snart 20 år. En kollega er gift med en mann som er 11 år yngre enn henne og de har vært sammen i 15 år.

Det er ikke alderen det kommer an på, men måten du ser på aldersforskjellen på.

Takk for svar, vi kan kutte tråden her. Trådstarter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...