Gjest Gjest_Pål_* Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg og kjæresten min har lyst til å feire at vi har halvtårsdag denne uken, men begger er nesten blakk... Så det er litt begrenset hva vi kan gjøre. Har dere noen gode forslag til hvordan vi kan feire det på en spesiell og romantisk måte?
*Mocca* Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Gjør noe dere liker å gjøre begge to samme. For den saks skyld, lag god mat hjemme, se en film, eller bare kos dere med hverandre...
lolita90 Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 det er en god ide det å ge en god middag, og leie en film, hvis du er lei filmene dere har selv, og kose dere sammen det gjorde jeg og kjæresten min på vår 1 års dag....
Noli Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 God mat trenger ikke være dyrt, og å lage mat sammen kan være romantisk.
Gjest Gjest_Pål_* Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Vi er ganske bortskjemt... Vi flotter oss ofte ganske mye, men nå mangler vi penger til å skjemme oss bort. Så vi håper å lage til noe flott mer begrenset økonomi.
eximus Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Hva med potetgull og dipp og ett par flaske rødvin. Stearinlys og ett erotisk spill eller klespoker. Det kan bli en nyedelig kveld, tro meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå