Gå til innhold

please damer svar meg

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvorfor er det så få damer som vil suge på one n.s. ?

Jeg liker å slikke å gjør det som regel på one n.s. også. Jenter dere liker å beføle og kjenne på`n men ikke å ta den i munnen.Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente28

Kan vel egentlig bare svare for meg selv her. Jeg liker godt å suge jeg, men en viktig forutsetning er at han er REN. Etter en fuktig tur på byen er man som regel svett og jævlig, og har man vært på sjekker'n hopper man som regel rett i senga når man kommer hjem, uten å dusje først. Da sier det vel seg selv at munnsex er uaktuelt. Jeg vil heller ikke at mannen skal slikke meg hvis jeg ikke er ren....

Det er ihvertfall min grunn til å unngå dette på ONS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Fordi at for mange jenter er d mere intimt og gi oralsex enn å pule og derfor ikke vil suge en "fremmed" for å si d enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ved et par ons gitt mannen nytelser ved hjelp av tunge og lepper. Men vanligvis gjorde jeg det ikke. De gangene jeg gjorde det, var omstendighetene litt spesielle, og de to var mennesker som jeg følte meg utrolig vel med til tross for at jeg ikke kjente dem...

Fordi jeg ser på det som en meget privat ting, jeg gir oralsex når jeg ønsker å gjøre det fordi jeg ønsker at akkurat da skal han få noe mer.

Har opplevd at enkelte ber meg om oralsex ved ons - da kommer det ikke på tale, det er noe jeg selv skal ønske. Jeg gjør det rett og slett ikke bare fordi han vil. Ønsker jeg gjøre det, kommer han likevel ikke så langt som til å be om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Et annet poeng er jo at sykdommer som HIV, clamydia og gonore,smitter ved oralsex, og oralsex med kondom er ikke like fristende.. Er dere forresten oppmerksom på at man egentlig skal beskytte seg når man slikker jenter også? Med plastfolie.. Så da kan det kansje være greit å spare oralsex til de man vet litt mer om..

Høres forresten ut som det stort sett får på ons med deg.. kansje du kunne finne en kjæreste så fikk du god sex på alle måter? :wink:

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi at for mange jenter er d mere intimt og gi oralsex enn å pule og derfor ikke vil suge en "fremmed" for å si d enkelt.

Helt enig. Munnsex er mer intimt enn puling, og er derfor noe man gjerne venter med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One night stands er vel mest for å tilfredsstille seg selv og ikke den andre...

Frykt for kjønnssykdommer... Kjipt å få herpes etter å ha sugd en du ikke er glad i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg er ikke av den oppfatningen i det hele tatt... :wink:

Har hatt mer munnsex enn samleie.... når jeg tenker på det har jeg vel hatt over dobbelt så mye munnsex som samleie.... :sjarmor:

Dessuten har jeg aldri p*lt ei jente uten å slikket henne først... Det er så godt... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme erfaring som Kevin; Har utført og fått oralsex oftere enn gjennomført samleie, pga manglende kondom f eks....Har da lest at sjansen for å bli HIV-smittet via munnsex er mye mindre enn v samleie... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

1- kjønnsykdommer

2- er han rein?

3- for privat

jeg ville ikke bli slikka på et ons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere regner antallet dere har hatt sex med - er det bare dem dere har hatt samleie med, eller også de dere har hatt munnsex med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den oppfatning at samleie er mer intimt enn munnsex, og har utført munnsex på gutter jeg ikke nødvendigvis kunne tenkt meg å ha samleie med. Har aldri hatt ONS med samleie. Får ikke til å ligge med noen jeg ikke kjenner overhodet (de får ikke slikke meg heller da..), men å suge dem - det er noe helt annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...