Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har vært sammen med kjæresten min i litt over 3 mnd., og vi har det egentlig veldig fint. I hvertfall når vi er sammen. Når vi ikke er sammen derimot, går jeg rundt å tenker på ham hele tiden (noe som i seg selv er positivt). Er redd for at han ikke har sterke følelser nok for meg, ikke ser en framtid sammen med meg, ikke savner meg like mye osv. Utrolig frustrerende, og ikke minst utmattende. Vet ikke helt hva dette skyldes, men han har vært dårligere til å ta kontakt med meg i det siste. Når jeg har tatt kontakt, har han noen ganger ikke svart på SMS eller telefon, og jeg har blitt bekymret. Vil ikke være en klegg på ham, men tankene settes i sving når han er så "hard to get". Vi har egentlig, fra dag 1, vært sammen så og si hver kveld/natt, men i det siste har det altså blitt mindre. Dessuten har han alltid et ønske om å treffes senest mulig (rett rundt leggetid), og da blir det liksom bare litt prating om hva vi har brukt dagen på, sex, også sove. Kjedelig, men ser ut som om han trives med det. Kan forresten også nevne at dette er noe som alltid har vært, i fra dag 1. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men håper noen kan gi meg noen råd, har vært i samme situasjon e.l. Har gjerne lyst å skape litt mer fritid sammen med ham...... Lage middag sammen, gå ut å spise, gå turer, gå på kino. Vi gjør/har aldri gjort sånne ting. Har spurt om vi skal lage middag sammen og om vi skal reise sammen en plass, men da har ikke entusiasmen vært tilstede i det hele tatt. Vi har hatt en middagsavtale, men da har han utsatt/kansellert det, gang på gang.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Må forresten også tilføye at han er veldig flink å uttrykke hvor mye han elsker meg, hvor heldig han er, hvor mye han har savnet meg, hvor mye han føler han kan være seg selv sammen med meg osv.
Gjest annalena Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Hm...dette minner mye om slik jeg hadde det med en eks. Han fant også på alle mulige slags unnskyldninger når jeg foreslo at "ikveld kan jeg lage noe godt å spise her", han foreslo aldri kino e.l. fordi da var han plutselig så syk alltid, og jeg begynte å se en sammenheng. Han pleidde også å dukke opp en times tid før leggetid, klaget over hvor travelt han hadde hatt det, og at han elsket meg veldig høyt. Det eneste vi gjorde sammen utenfor hjemmets fire vegger, i en tre måneders periode, var en pizza på Peppes den dagen vi møttes og en handletur til søta bror. Det var det hele. Og jeg kan trygt si at det er ikke slik jeg ønsker å ha det i et godt og seriøst forhold, noe jeg feilaktig trodde en stund at jeg hadde. Og det ble slutt da, heldigvis, kan jeg si nå. Du må prøve om du kan ta dette opp med han, og høre hva han har å si, kanskje dere kan diskutere dere fram til en løsning på en bedre måte enn vi gjorde.
Gjest annalena Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Har spurt om vi skal lage middag sammen og om vi skal reise sammen en plass, men da har ikke entusiasmen vært tilstede i det hele tatt. Vi har hatt en middagsavtale, men da har han utsatt/kansellert det, gang på gang. Når jeg leser slutten en gang til, så ser jeg at du har spurt ham og sikkert snakket om dette allerede. Så jeg må si at fyren kjører jammen sitt eget løp og tar ikke særlig hensyn til dine ønsker og behov. Mitt eneste råd er at du bør gjøre deg utilgjengelig en periode og se om han savner deg.
Gjest koosejenta Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 en mulighet er jo at han har dårlig råd og at han derfor kviers eg til å være med,av redsel for å ikke kunne betale for dere:)
muesli Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 en mulighet er jo at han har dårlig råd og at han derfor kviers eg til å være med,av redsel for å ikke kunne betale for dere:) det kan jo vere, men dårlig råd er jo ingen unnskyldning for å ikkje gå tur. eller lage middag, han spiser jo sikkert i løpet av dagen han og... til TS: har dere aldri gjort noen kjæreste ting, utenom å ha sex og sove sammen? syntes det hørtes veldig merkligt ut. aldri en film kveld? tur? middag? kino? før meg høres det ut så et lite kjekt forhold. du får enten snakke med han om det, eller overaske han med et eller anna
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Jo, vi ser en del film..... Og handler litt sammen osv., men ikke noe slikt som å gå ut å spise, kino, lage mat sammen osv. Det skal forresten sies at vi har det ganske travelt på hver vår kant. Tror jeg må ta dette opp med ham.
Gjest Same thing... Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 heisann! Har det på samme måten ca. Løste det på sett og vis ved å si i fra at "vi har nesten bare kost hele uka nå" på en litt tvetydig måte. En dag senere foreslo jeg at vi skulle prøve å spille basket en dag...og han syns det var en kjempe ide! Kan jo være han du dater bare har falt inn i et mønster og trives med det! Blir nok opp til deg å lage ting litt mindre forutsigbart og spennende! Lykke til!
Gjest WK Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Nei, huff....ver så snill og ikkje gjer samme tabbe som det eg gjorde.. Var sånn med meg og.. Han kom rundt sengetid...ellers svarte han kun nei på alt eg spurde vi skulle finne på.....I 4 LAAANGE ÅR... Hopp av no før det er for seint... Du kjenner når det er ekte kjærlighet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå