Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mie marie
Skrevet

Til dere som bruker MD formulations, hva bruker dere som rens om sommeren? Har lest at man helst ikke skal bruke den om sommeren pga at den er så sterk, men jeg vil ikke slutte med den for den holder huden min i sjakk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pass på å bruke produkter med solfaktor så bør det gå greit.

Jeg bruker min hele året og bruker id mineral foundation over. De har solfaktor 15.

Skrevet
Pass på å bruke produkter med solfaktor så bør det gå greit.

Jeg bruker min hele året og bruker id mineral foundation over. De har solfaktor 15.

Og da bruker du ikke solkremen til MD oppå (altså før foundationen)?

Jeg har kjøpt solkrem med faktor 30 og ble anbefalt å bruke den over dagkremen i sommerhalvåret, ellers er det nok med mineralfoundationen over pga solfaktor i den :)

Skrevet

Til det daglige har jeg bare brukt ID. Men om jeg skal sole meg, så har jeg enten valgt en annen krem enn MD, eller jeg har brukt veldig høy faktor. F.eks. MD sin solkrem med faktor 30

Gjest TorillHelena
Skrevet
Og da bruker du ikke solkremen til MD oppå (altså før foundationen)?

Jeg har kjøpt solkrem med faktor 30 og ble anbefalt å bruke den over dagkremen i sommerhalvåret, ellers er det nok med mineralfoundationen over pga solfaktor i den :)

Hei, jeg bruker solkremen fra md faktor 30 også id etterpå

Gjest mie marie
Skrevet

Takk for svar. Det var det jeg håpet å få som svar, for jeg vil nødig slutte med MD i sommer. Jeg bruker allerede MD solkremen med faktor 30 så da burde jeg være sikret :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...