Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hvilke ting vektlegger dere mest i et forhold? Tenker da på situasjoner, egenskaper hos partneren osv. For at dere skal ha det bra og være lykkelig i et forhold...
Gjest Bond Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 At jeg kan stole på ham, ærlighet, god kjemi.
Noli Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 At han er lojal og solidarisk, at han gir meg utfordringer, får meg til å føle meg viktig og lar meg være slik jeg er uten å forsøke å forandre meg.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 - tillit, respekt, og omtanke er basics. Fungerer ikke dette, vil det ikke vare i det lange løp. MEN....andre ting er også viktige, som god kjemi i sengen, ect...men for å få dette må altså BASICKen være der: TIllit, respekt og omtanke for hverandre...
Tusseline Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Ærlighet, respekt og like forutsetninger for forholdet.
Supramundane Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Tillit, respekt, omtanke, kjemi. Samarbeid og gode intensjoner. Det er lov å gjøre noe galt, så lenge intensjonene var gode.
Gjest Tigress Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Han må ha eit godt hode som kan gje meg ei utfordring, vi må gjere kvarandre gode i senga, han må få angst av feil bruk av språket og han må ha nokre av dei same interessane som meg.
IloveNY Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Ærlighet, trofasthet, tillit, omtanke, god kommunikasjon og kjemi (både i og utenfor senga)
Nana Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Han må ha eit godt hode som kan gje meg ei utfordring, vi må gjere kvarandre gode i senga, han må få angst av feil bruk av språket og han må ha nokre av dei same interessane som meg. Signerer denne! Akkurat som jeg skulle sagt det selv :-))
Gjest Frk Åberg Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Ærlighet, respekt, åpenhet og at man kan stole på hverandre tar jeg som en selvfølge. Videre liker jeg at han kan utfordre meg intellektuelt, og at han kan snakke om både de små og store tingene i livet. At han ikke er redd for å vise følelser, både verbalt og fysisk. At han er sporty, og liker å være med på ting. At vi har mange felles syn på livet og hva vi ønsker med det. At han er morsom, eller enda viktigere - at vi har det morsomt sammen. At han kan yte motstand, og ha sine egne meninger. At han er snill og omtenksom, samtidig som han ikke blir fullestendig pusekatt. Jeg syns det er fint med en som man har mye til felles med av interesser, samtidig som man kan tilføre hverandre nye perspektiver. Jeg vil ha både en god venn og en kjæreste. Jeg vet om flere som sier at det holder at de har lidenskapen, og at de ikke trenger å snakke om alt mellom himmel og jord. Jeg ser at det kan være helt greit for mange, så jeg er kanskje litt kravstor der, men folk er forskjellige i hva de ønsker å få i et forhold. Dette hørtes ut som noen vanskelige krav å oppfylle, og hadde jeg vært singel, ville jeg nok ikke hatt så konkrete krav. Men det er hva jeg tenker ut fra hva jeg setter pris på i det forholdet jeg er i.
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 Han må kunne respektere meg, og han må kunne gi meg tillit. Han må kunne vise at han er glad i meg, også offentlig. Han må være ærlig, leken og ÆRLIG!! Han må være vill etter meg ;)
Caos Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 Tillit, ærlighet, at han gir meg utfordringer, at han er omsorgsfull, glad i barn, får meg til å le, at han viser følelser, at han går ann å ta en god diskusjon med, at vi har felles syn på livet og fremtiden, at han står for det han mener, og at vi kan sammarbeide.
Gjest Christine137 Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Synes der er viktig at man har like verdier og nogen lunde like fornentninger til fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå