Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny
Skrevet

Hei :)

Morten i BB har seg titt og ofte med Stina uten å bry seg om jenta.Det var dårlig trekk av han å sitte å skryte av det til de andre i huset,Stina holdt jo kjeft om alt.Håper at hun oppdager hvordan han er at han bare bruker henne.

hilsen

indianlady

Videoannonse
Annonse
Gjest Duchess
Skrevet

Han kunne spart seg det tegnet han serverte over dyna ja.

Smakløst ! :kjempesinna:

Men samtidig har han ikke lovt henne noe og om hun er interessert i noe mer med han burde hun venta med sexen, han gir jo ikke akkurat signaler om at han er intr i noe mer enn sex.

Skrevet

Har fullstendig mistet sansen for fyren etter den siste tids oppførsel :kjempesinna:

Men samtidig så har Stina vært med på det selv, og hun burde kanskje skjønne litt mer enn det hun gjør når han er totalt uinteressert til vanlig. Kanskje hun er blitt skikkelig forelska i han, i så fall synes jeg synd på henne...

Gjest care
Skrevet

Jeg har sluttet å se på BB, men dette har jeg fått med meg. Det er helt forkastelig at hele Norge kan se på at han "leker" med henne. Konseptet er forkastelig som tillater det. Synes synd på henne når hun kommer ut og oppfatter hvordan ting egentlig er.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror ikke Stina er så uskyldig som alle skal ha det til. Hun må være veldig naiv dersom hun tror Morten er interessert i å bli sammen med henne, han snakker jo knapt nok til henne i edru tilstand...

Gjest Mzfire
Skrevet

Jeg har også fått avsmak for Morten. Trodde virkelig ikke at han var sånn. SÅ feil kan man ta av folk. Eneste han er ute etter er sex.

Ja Stina er jo dum siden hun gir ham det han vil ha og det er det hu har mellom beina. SÅ den som er med på leken for tåle smeken eller steken. Eller noe... Men at han kan finne på å bruke henne sånn... Syns han burde få være god til å være sånn. Heller respektere henne og knappe igjen buksesmekken og vente til han kommer ut av huset!

Skrevet

Jeg vil bare minne om at ikke alle former for persondebatter aksepteres her på forumet, samt spekulasjoner rundt årsakssammenhenger som ikke er kjent.

Innleggene får stå som de er, men ikke la tråden skli videre ut :blunke:

Reglene

Innlegg med nedsettende eller krenkende kommentarer mot andre deltagere i forumet tolereres ikke. Hva som faller inn under krenkende kan være vanskelig å bedømme, men generelt sett skal man behandle andre med respekt. Det går fint med diskusjoner rundt enkeltpersoner, om denne har en offentlig (yrkes) rolle, men da kun i relevans til denne rollen. Man diskuterer sak, og ikke person! Det er ikke tillat å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner. Innlegg vi anser som utrivelige slettes.  

Orakel - moderator

Skrevet

Er utrolig glad for at jeg aldri kommer til å ha noe med Morten å gjøre, håper jenter som har iakttatt han også skygger laaangt unna når han kommer ut fra huset. :evil:

Jeg synes forøvrig det er dårlig av de andre deltagerne å ikke gi Stina et lite vink event. stagge Morten litt, tenk den stakkars jenta når hun kommer ut av huset. Eva-Lill virker som om hun liker dette spillet, og fyrer opp under Mortens fjortisaktige detaljer fra hyrdestunden.

Æsj og æsj for en underholdning.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes forøvrig  det er dårlig av de andre deltagerne å ikke gi Stina et lite vink

De har jo prøvd å gi et vink, men hun skjønner visst ikke hva de sier...eller vil ikke skjønne.

Forøvrig er hun jo fullt klar over at de blir filma hele tiden og at dette vises på tv.

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor de i det hele tatt gikk så langt jeg etter alt det oppstyret før årets bb... Hvor tidligere deltakere var så oppgitt over at alt lå på nettet og hvem som helst, når som helst kan dra dette frem igjen...

Men så er vel ikke bb deltakere de smarteste heller da...

Følger ikke med, men får med meg slikt sladder gjennom forum. Tror Stina vet mer enn hun gir uttrykk for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...