MBelucci Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har id bare minerals.Veldig lyst pA den presset foundation fra glomerals.Er den bra? http://www.beautybridge.com/glglba.html
Gjest Morgan le Fay Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Den er veldig bra, synes jeg. Men for tida er huden min for tørr for den, slik at den ser melete ut.
MBelucci Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Den er veldig bra, synes jeg. Men for tida er huden min for tørr for den, slik at den ser melete ut. hvilken farge bruker du?
Gjest Pupsilure Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Den er superbra!! Jeg elsker den. Har brukt den i to år.
MBelucci Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 Den er superbra!! Jeg elsker den. Har brukt den i to år. Hvilken farge bruker du?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 I motsetning til ID, finnes det utrolig mange ulike farger, og det som passer for meg, er ikke sikkert at passer for deg. Det lureste du kan gjøre er å teste IRL; jeg hadde aldri trodd at jeg skulle ende opp med den fargen jeg fikk anbefalt, men jeg er samtidig ikke helt sikker på at den er 100%. Jeg vet at Golden light er veldig populær, i hvertfall. Dermstore (tror jeg det var) har greie bilder av produktene, selv om de ikke sender til Europa.
Gjest Pupsilure Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Hvilken farge bruker du? Jeg bruker golden medium. Kjøpte nylig feil, medium beige eller noe sånt, og det ble helt feil til meg. Har brukt 2,3 fra id før.
Gjest -Mathilda- Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er veldig fornøyd! Bruker fargen natural medium etter råd fra hudpleieren. Men man kan faktisk føle seg litt tørr av og til, særlig om vinteren. Jeg har en fuktighetsspray fra Dermalogica som jeg kan spraye på ansiktet i løpet av dagen, d funker bra. Tenkte jeg hadde lyst til å prøve soe annen sminke fra Glo M også, noen som har tips?
MBelucci Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2008 I motsetning til ID, finnes det utrolig mange ulike farger, og det som passer for meg, er ikke sikkert at passer for deg. Det lureste du kan gjøre er å teste IRL; jeg hadde aldri trodd at jeg skulle ende opp med den fargen jeg fikk anbefalt, men jeg er samtidig ikke helt sikker på at den er 100%. Jeg vet at Golden light er veldig populær, i hvertfall. Dermstore (tror jeg det var) har greie bilder av produktene, selv om de ikke sender til Europa. http://www.glomineralsdirect.com/product_g...d+Base_2139.htm Jeg sjekker denne siden for farger.Golden medium eller light trur jeg kan passe meg.Vil bestille fra beautybridge,kanskje. Bruker medium i ID bare minerals.
Gjest Pupsilure Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Jeg tror man kan bestille prøver for å finne farge. Lette litt på nettet en dag og kom over det. kan prøve å se om jeg finner det igjen.
MBelucci Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. mars 2008 Jeg tror man kan bestille prøver for å finne farge. Lette litt på nettet en dag og kom over det. kan prøve å se om jeg finner det igjen. Du er en engel:)Jeg prOver A lete jeg oxo......
Gjest Pupsilure Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 Æsj, jeg har ikke funnet det enda.... Vet jeg så det for noen dager siden. Hadde tenkt til å bestille glo fra nettet, men tok det gjennom ei venninne som har hudpleiesalong istedenfor. Vi får omtrent samme innkjøpspris som det vi får det for på nettet Er hudpleier selv, og har solgt det. Og da kostet det ca 400 for en foundation. Sinnsykt dyrt! Vi hudpleiere får det for ca 230. Du kan jo også dra til noen som selger det, og få prøvd forskjellige farger. Jeg så hvor vikitg riktig farge var da jeg kjøpte feil. Kjøpte i tillegg to stk, så nå har jeg gått rundt i mange mnd med en farge som jeg ikke ser helt bra ut i. Det er egentlig ikke så stor forskjell på medium beige og golden medium. Men nok til at det blir feil.
Gjest Pupsilure Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 Her, endelig! http://stores.ebay.com/Beauty-Within_Press...2QQftidZ2QQtZkm Har ikke gått videre på linken, så jeg vet ikke om det koster noe, og om de sender til norge. Men visste jeg hadde sett det.
MBelucci Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. mars 2008 Æsj, jeg har ikke funnet det enda.... Vet jeg så det for noen dager siden. Hadde tenkt til å bestille glo fra nettet, men tok det gjennom ei venninne som har hudpleiesalong istedenfor. Vi får omtrent samme innkjøpspris som det vi får det for på nettet Er hudpleier selv, og har solgt det. Og da kostet det ca 400 for en foundation. Sinnsykt dyrt! Vi hudpleiere får det for ca 230. Du kan jo også dra til noen som selger det, og få prøvd forskjellige farger. Jeg så hvor vikitg riktig farge var da jeg kjøpte feil. Kjøpte i tillegg to stk, så nå har jeg gått rundt i mange mnd med en farge som jeg ikke ser helt bra ut i. Det er egentlig ikke så stor forskjell på medium beige og golden medium. Men nok til at det blir feil. Heldig du er a...:)Jeg har faktisk ikke sett noen som selger glo minerals her(Kypros),ligger vel noen Ar etter:( Jeg skal derfor bestille fra nett.Jeg har en kald hudtone,men blir rask brun om sommeren.Golden medium eller medium beige....er ganske usikker. Vet du om noen bra nettsider der jeg kan bestille fra? Kanskje ebay,men har aldri bestillt derfra....
Gjest Pupsilure Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er også kald. Og ganske fet. Men umulig å si noe om hvilken du bør ha. Bestill deg noen prøver du
Gjest Pupsilure Skrevet 4. mars 2008 #16 Skrevet 4. mars 2008 Jeg syntes problemet med medium beige var at den ble for varm for meg. Oransj aktig.....
MBelucci Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er også kald. Og ganske fet. Men umulig å si noe om hvilken du bør ha. Bestill deg noen prøver du Hvilken farge har du glo minerals da?
Gjest Pupsilure Skrevet 4. mars 2008 #18 Skrevet 4. mars 2008 Jeg ble anbefalt av en annen bruker her å bestille fra den siden jeg linket til. Eller www.beautybridge.com. Syntes det ble så mye styr at jeg heller spurte ei venninne som driver salong om hun kunne bestille til meg. Jobber ikke som hudpleier selv lenger, ellers hadde jeg bare kjøpt fra jobben. Hun som tipset meg hadde kjøpt fra begge de to sidene selv, og anbefalte de. Så jeg vil tro det er ganske greit
MBelucci Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 4. mars 2008 Jeg ble anbefalt av en annen bruker her å bestille fra den siden jeg linket til. Eller www.beautybridge.com. Syntes det ble så mye styr at jeg heller spurte ei venninne som driver salong om hun kunne bestille til meg. Jobber ikke som hudpleier selv lenger, ellers hadde jeg bare kjøpt fra jobben. Hun som tipset meg hadde kjøpt fra begge de to sidene selv, og anbefalte de. Så jeg vil tro det er ganske greit sA golden light eller golden medium du bruker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå