Gå til innhold

Lilly 3004

Gjest Gjest_lisa_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lisa_*
Skrevet

Noen som har kjøpt Lilly brudekjole nr 3004?

Bare lurer på hvilket underskjørt dere skal ha i tilfelle?? jeg er på utkikk etter et som ikke går så altfor mye ut... vet ikke om jeg tør å kjøpe uprøvd fra nettet... pyse?!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Alvebruden
Skrevet

Bare lurer på hvilket underskjørt dere skal ha i tilfelle?? jeg er på utkikk etter et som ikke går så altfor mye ut... vet ikke om jeg tør å kjøpe uprøvd fra nettet... pyse?!?

Hei, ja jeg har. :)

Jeg kjøpte et underkjørt i Lilly-butikken. Skikkelig behagelig å ha på, men jeg kan ikke se det på nettsiden demmes. Det går heller ikke mye ut.

Gjest Gjest_lisa_*
Skrevet
Hei, ja jeg har. :)

Jeg kjøpte et underkjørt i Lilly-butikken. Skikkelig behagelig å ha på, men jeg kan ikke se det på nettsiden demmes. Det går heller ikke mye ut.

Å så bra. Jeg har sjekket litt på nettsiden deres. Jeg har funnet et som er i tyll og som passer for kjole med litt slep...men vet ikke om jeg tør å kjøpe det... Hadde du prøvd ditt et annet sted før du kjøpte det?

Gjest Alvebruden
Skrevet
Å så bra. Jeg har sjekket litt på nettsiden deres. Jeg har funnet et som er i tyll og som passer for kjole med litt slep...men vet ikke om jeg tør å kjøpe det... Hadde du prøvd ditt et annet sted før du kjøpte det?

Jeg fikk tildelt et underkjørt når jeg prøvde kjolen, og bestilte det med det samme. Det var så behagelig å ha på seg. :rødme:

Vet om flere som skal ha denne kjolen som har valgt å bruke 2 underskjørt. For de vil at den skal stå litt mere ut. (I dansk forum)

Hvorfor tør du ikke kjøpe?

Gjest Gjest_lisa_*
Skrevet
Jeg fikk tildelt et underkjørt når jeg prøvde kjolen, og bestilte det med det samme. Det var så behagelig å ha på seg. :rødme:

Vet om flere som skal ha denne kjolen som har valgt å bruke 2 underskjørt. For de vil at den skal stå litt mere ut. (I dansk forum)

Hvorfor tør du ikke kjøpe?

Nei det er vel bare det at jeg er redd for at det ikke skal passe, ogs at det skal bli vanskelig å bytte etc.

Har du sett den med 2 underskjørt? står den veldig mye ut da? vil ikke ha for mye....

Skrevet

Jeg fant en link i en annen diskusjon om underskjørt. Så jeg bestilte mitt på ebay. MYYYYYYYE billigere enn i Norge. :jepp:

Gjest Alvebruden
Skrevet
Nei det er vel bare det at jeg er redd for at det ikke skal passe, ogs at det skal bli vanskelig å bytte etc.

Har du sett den med 2 underskjørt? står den veldig mye ut da? vil ikke ha for mye....

Jeg har bare sett det på bildet. Det så fint ut det. Men jeg kan ikke si at det så ut som det var to underskjørt under. Det var visst et med 2 ringer og et med

3 ringer.

Jeg har ingen ringer på underskjørtet mitt. Jeg er veldig fornøyd med hvordan vidden på kjolen ble iallefall. Det blir ikke noe pent tror jeg med for mye til den kjolen.

Som mariaogjahn skrev, så kan du jo prøve å bestille på ebay.com. Der kan du jo få et superbillig. Og hvis du ikke kan bruke det, så er det sikkert iallefall hvert forsøket. Ellers ville jeg tatt en tur i en salong jeg da. (Hvis du er skeptisk til netthandel)

Lykke til. :klemmer:

Skrevet

Jeg hadde en kjole som er så godt som prikklik den du skal ha, og jeg har et underskjørt du kan få kjøpe billig. Hvilken størrelse trenger du evt? Tror mitt er ca 40

Gjest Gjest_lisa_*
Skrevet
Jeg hadde en kjole som er så godt som prikklik den du skal ha, og jeg har et underskjørt du kan få kjøpe billig. Hvilken størrelse trenger du evt? Tror mitt er ca 40

Jeg har str 36 på kjolen. Kan nok muligens bli litt for stort med str 40 da, men tusen takk for tilbudet:) !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...