Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Kan ikke du som leser dette fortelle meg hvilken sang som er din favoritt-sang? Jeg trenger en fin sang (gjerne kjærlighetssang) eller en fin vise som jeg skal bruke i min tale til min kommende mann:) Vi har ikke en spesiell sang som er "VÅR" sang...og jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal bruke... Trenger tips Setter stor pris på det!!!
mia83 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Kan ikke du som leser dette fortelle meg hvilken sang som er din favoritt-sang? Jeg trenger en fin sang (gjerne kjærlighetssang) eller en fin vise som jeg skal bruke i min tale til min kommende mann:) Vi har ikke en spesiell sang som er "VÅR" sang...og jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal bruke... Trenger tips Setter stor pris på det!!! Norsk eller engelsk, eller spiller det ingen rolle? Jeg synes 9 million bicycles med Katie Melua er nydelig.. Teksten er så fin
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Norsk eller engelsk, eller spiller det ingen rolle? Jeg synes 9 million bicycles med Katie Melua er nydelig.. Teksten er så fin Jaa, den er kjempe fin!! spiller ingen rolle om det er norsk eller engelsk. Takk:)
LilleEkorn Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Vi skal ha solist i kirken som skal synge You raise me up, og det vackraste (cecilia vennersten-sangen). Det vackaste synes jeg er en helt nydelig sang, og den gir meg gåsehud
Liljan Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Jeg liker godt: Right Here Waiting - Richard Marx Men er ikke så sikker på om det er en typisk byllupssang
Hønemora Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 I will be here - Steven Curtis Chapman er også utruli fine Ett lite utdrag : Tomorrow morning if you wake up And the sun does not appear, I will be here. If in the dark we lose sight of love, Hold my hand and have no fear, ‘Cause I will be here. CHORUS I will be here when you feel like being quiet; When you need to speak your mind, I will listen. And I will be here when the laughter turns to crying; Through the winning, losing, and trying, we’ll be together, ‘Cause I will be here.
Caos Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Lonestar - Amazed :hjerte: Nydeligste sangen! se musikkvideo!
Hønemora Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Amazed skal me danse bryllups "valsen" til... Blir en roli dans då min kjære ikkje he rytme
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Så snille dere er som kommer med forslag:) Fine sanger!!
Prinsesse Snuppelure Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Vi har en venninne som skal synge "Mitt hjerte er ditt" av Alf Prøysen i kirken.. den er bare nydelig.. kanskje litt "barnlig", men teksten er så vakker... passer så fint til oss! Og så skal en vi kjenner spille Mitt hjerte alltid vanker" på saksofon til orgel - og ikke sang.. bare nyydelige toner fra saksofonen.. tror det blir stemingsfult... Så snille dere er som kommer med forslag:) Fine sanger!!
Gjest Golden Girl Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 "From this moment on" av Shania Twain. Den perfekte bryllupssangen!
mia83 Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Vi har en venninne som skal synge "Mitt hjerte er ditt" av Alf Prøysen i kirken.. den er bare nydelig.. kanskje litt "barnlig", men teksten er så vakker... passer så fint til oss! Og så skal en vi kjenner spille Mitt hjerte alltid vanker" på saksofon til orgel - og ikke sang.. bare nyydelige toner fra saksofonen.. tror det blir stemingsfult... Den ble sunget i mitt søskenbarns bryllup også. Den er nydelig, og passer veldig godt i et bryllup synes jeg!!
LilleSiri Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 "Into my arms" av Nick Cave Det er "Vår" sang, og den er så fin Håper å få den sunget i kirken, kommer til å gråte litt da ja
Amanlis Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 Ännu doftar kärlek med Marie Fredriksson er nydelig, det samme er Två av oss med X-modles. Jeg har ingen gifteplaner, men skal jeg gifte meg tror jeg "Ännu doftar kärlek" skal være min sang til mannen.
Concertina Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 Vår sang er "I've never seen anything like you" med Lisa Ekdahl, har tenkt å få den sunget i kirken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå