DDuck Skrevet 4. april 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 4. april 2008 Ja jeg er ute i god tid med de inkjøpene som kan gjøres så slipper vi å få alt på en gang... så slipper vi også streset med å få alt ferdig når det plutselig nærmer seg Jeg puslet litt i går med invitasjonene og kom fram til et alternativ som både jeg og mannen likte veldig godt så da blir det slik da så har vi bordkort og slikt til å gå i samme greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. april 2008 #22 Del Skrevet 5. april 2008 Ja jeg er ute i god tid med de inkjøpene som kan gjøres så slipper vi å få alt på en gang... så slipper vi også streset med å få alt ferdig når det plutselig nærmer seg Jeg puslet litt i går med invitasjonene og kom fram til et alternativ som både jeg og mannen likte veldig godt så da blir det slik da så har vi bordkort og slikt til å gå i samme greia Kan du lage mine også, nå som du er så godt i gang?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. april 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 8. april 2008 hihi jeg blir sikkert dritlei før jeg er kommet halvveis i mine egene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg