DDuck Skrevet 4. mars 2008 #1 Del Skrevet 4. mars 2008 Hallo alle sammen!!!!! Jeg tenkte faktisk jeg skulle starte meg en shopping-dagbok med tanke på forestående bryllupp slik at jeg kan ha litt bedre kontoll på hva jeg bruker penger på å se etter hva jeg faktisk har brukt Blir mye shopping når det er snakk om bryllup :juhu: Da må jeg starte på forrige mnd... altså Februar... Da kjøpte jeg: *Brudesko *Tiara *Øreringer *Servietter med trykk og i går var jeg å svidde av nesten 600,- på stearinlys, kubelys og pyntefat for å ha under lysene Så morsomt :hoppe: Og nå er jeg på jakt etter lysestaker i gull.. som ikke er så høye... Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?? Nei må stikke nå.. jeg skal shoppe loff til middagen Chiao!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. mars 2008 #2 Del Skrevet 4. mars 2008 Du er hvertfall ute i svært god tid til shoppinggjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 4. mars 2008 takk for det :hoppe: Jeg liker å være ute i god tid med ting jeg Dessuten har jeg funnet ut at det er likså greit å begynne å kjøpe inn små ting allerede nå, slik at ikke alle kostnadene kommer som et smell helt plutselig Mye lettere å bruke penger på ting vi skal ha til bryllupet enn å legge de til sides å spare på de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 6. mars 2008 Herregud det er så farlig å være på ebay!! Man finner så utrolig mye fint... fali fali.. kan fort svi at flere tusen der om jeg bare vil Nå vet jeg ikke om dere andre har masse peil på sminke, men jeg spør dere uansett Bra merke som ikke smitter av, ikke er for dyrt og har stort utvalg av farger?? Da tenker jeg både foundation, øyenskygge, consealer osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. mars 2008 #5 Del Skrevet 6. mars 2008 eBay er farlig ja! Fikk i oppdrag å lete etter party effekter til søsteren min som skal arrangere et ball, og da kom jeg over mye som var ment for bryllup Myyyyye fint! Så da vet jeg hvor jeg skal lete, når jeg en gang (forhåpentligvis) skal gifte meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 6. mars 2008 #6 Del Skrevet 6. mars 2008 Hei og velkommen, dinedama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 7. mars 2008 Takk takk Mischa og Karamba Mye bryllupsstæsj der ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2008 #8 Del Skrevet 11. mars 2008 Heldig du som kan begynne å handle inn ting! Vi skal ikke gifte oss her vi bor nå, og i tillegg skal vi flytte til en annen kant av landet til høsten, så bør helst ikke dra leiligheten full av (bryllups)ting nå... Så her i gården går det i sparing i form av penger i stedet. Synes egentlig det går greit jeg - det er mye mer motiverende å spare til bryllup enn ting jeg har spart til tidligere! Apropos at du har kjøpt lys og sånn - hva slags farger skal dere ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 12. mars 2008 hit Mazilla fargene vi skal ha er brunt, krem og små detaljer i dus grønn og kansje litt gull... kjolen min er gull på så det kunne vært fint. Det er også noe gull på lysene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg skal kjøpe brudekjole fra amerika av den enkle grunn at i Norge må jeg ut med 11.000,- for den og det må jeg ikke der... nå er dollaren faktisk så lav at inkl. frakt, toll og moms vil den koste meg kun 4133,- :juhu: Skal jeg kjøre på nå eller vente å se om den daler enda mer ned dollaren??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. mars 2008 #11 Del Skrevet 12. mars 2008 Takk for varm velkomst Jeg tror ikke jeg hadde hatt nerver til å vente sånn fryktelig lenge! Spesielt hvis jeg hadde sett meg ut en perfekt kjole Du kan jo tenke som så at om dollaren synker litt til, så vil det sannsynligvis ikke utgjøre så veldig mye penger. Den vil jo sikkert ikke stupe..! Men jeg har egentlig ikke peiling, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 12. mars 2008 neeei.. det vil nok ikke bli så veldig mye nei.. jeg skal bare diskutere dette litt med mannen så blir jeg å bestille den om han mener det er greit Jeg må jo trossalt ha den i god tid slik at jeg får lagt den opp siden jeg er så lita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. mars 2008 #13 Del Skrevet 12. mars 2008 neeei.. det vil nok ikke bli så veldig mye nei.. jeg skal bare diskutere dette litt med mannen så blir jeg å bestille den om han mener det er greit Jeg må jo trossalt ha den i god tid slik at jeg får lagt den opp siden jeg er så lita Haha, du klarer nesten å fremstille det som om det faktisk haster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 13. mars 2008 Haha, du klarer nesten å fremstille det som om det faktisk haster Det er klart det haster Men nå er mail sendt til firmaet jeg skal køpe fra så nå får eg bestille den snart :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #15 Del Skrevet 25. mars 2008 Nå har jeg kjøpt perlegirlandere i grønt... det blir fint ca 9meter til 309kr med frakt til norge fra kina... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 28. mars 2008 Ja... nå har jeg kjøpt ny sofa :-D den er jo ikke bryllupsrelatert da, men likevel et innkjøp som får plass i dagboka mi :-D Det er sånn bygg-selv sofa...så den blir sånn brun-svart spraglet hjørnesofa med en slags liten divan som kommer ut på ene siden i stedet for armlen. veldig fin så nå må vi bare finne oss et stuebord også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mars 2008 #17 Del Skrevet 29. mars 2008 Sofaen høres kjempefin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #18 Del Skrevet 31. mars 2008 Den er det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. april 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 3. april 2008 Nå har jeg handlet inn alt til invitasjonene som jeg skal begynne å lage.. bare å sette i gang, men det er vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. april 2008 #20 Del Skrevet 3. april 2008 Nå har jeg handlet inn alt til invitasjonene som jeg skal begynne å lage.. bare å sette i gang, men det er vanskelig Oi, skal si du er ute i god tid! Gøy å ha noe å pusle med da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg