MarianneE Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 går det ann og være både sub og dom? At man den ene gangen er sub, mens neste gang føler for å være dom? Av og til vil jeg nemlig være dom, mens andre ganger tenner jeg veldig på sub rollen. Er det "lov"?
Gjest SMann Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 går det ann og være både sub og dom? At man den ene gangen er sub, mens neste gang føler for å være dom? Av og til vil jeg nemlig være dom, mens andre ganger tenner jeg veldig på sub rollen. Er det "lov"? Det er svært vanlig å være "switch" som det kalles. Det vil si å like begge deler. De fleste jeg har pratet med er enten det ene eller det andre. Selvfølgelig er det "lov" å bytte hvis begge er med på det. Og husk at sub/Dom ikke er en maskulin/femenin greie. En mann kan like gjerne være sub. Det er viktig at begge har en like stor gjensidig respekt!!!
MarianneE Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 har igrunn ikke hørt om det. men takk!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Om du vil ha et begrep, så kalles det for en "switch" http://en.wikipedia.org/wiki/Switch_(BDSM)
Gjest Vinglete Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 går det ann og være både sub og dom? Hiver meg på denne tråden og spør videre: Hvor mye innsats kreves det for å finne ut hva man er? Jeg har begynt så smått å eksperimentere med dette og har alltid vært den som underkaster meg i senga. Det er jo gøy å være dominant også, men det tenner meg ikke. Jeg lurer på om det skyldes at jeg er urutinert i rollen. Bør jeg i såfall bli en superflink dom før jeg kan konstatere at jeg er sub?? Hvordan fant dere det ut?
Gjest Domen Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Det er jo gøy å være dominant også, men det tenner meg ikke. Jeg lurer på om det skyldes at jeg er urutinert i rollen. Bør jeg i såfall bli en superflink dom før jeg Du er som regel det som tenner deg. Tenner du på å dominere, er du dom. Tenner du på å bli dominert og undertrygt er du sub. Tenner du på begge deler, så er du switch. Ingen grunn til at du skal bli en god Dom dersom du føler deg best som sub.
kevlar Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Jeg liker begge deler, tenner veldig på å være submissive, men de fleste jeg har vært med sliter med å ta styringen selv om jeg underkaster meg totalt, så ender opp med å switche til dominant.
MarianneE Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. mars 2008 viste ikke at det var et begrep på det engang jeg da. Når jeg tenker meg om burde jeg vist det. Det er jo begreper på alt om dagen..
Gjest goglomania ;) Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 viste ikke at det var et begrep på det engang jeg da. Når jeg tenker meg om burde jeg vist det. Det er jo begreper på alt om dagen.. Hehe, det blir så mye lettere å google på det viset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå