Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjestNÅ
Skrevet

Velger å være utlogget i dette tilfellet.

I natt hadde jeg en skikkelig het, perfekt drøm som jeg ikke ville våkne opp fra. Presset øynene sammen i håp om å sovne og drømme videre igjen, men den gang ei.

Men det rare er at det var om min eks! Vi hadde i grunnen ikke et lngt forhold, kanksje ikke så seriøst heller. Han gjorde det slutt.

Vi var ute begge to, hver for oss. Jeg la merke til han og ville ha hans oppmerksomhet. Derfor tittet jeg litt på han og småflørtet litt. Plutselig satt han bak meg og la armene rundt meg. Jeg husker jeg reaerte med å bli skikkelig glad, og lettet over at han forstod hintet mitt om at jeg ville "ha" han.. Vi småkysset, utforsket hverandre forsiktig, småflørtet og fikk ikke nok av hverandre. Han var av en eller annen merkelig grunn i bar overkropp, meget muskuløs sådan. Han var nemlig treningsnarkoman. Jeg husker jeg strøk han vel og lenge over magen.

Det rare er, jeg har ikke kontakt med han. Jeg er selv i et langvarig forhold. Kanskje tanken bak drømmen er at jeg synes at mitt forhold i dag er litt kjedlig, vi flørter aldri. Tar hverandre for gitt, ikke noe er spennende og mystisk og noe å utforske lenger. Dessuten har min sambo begynt å legge litt på seg, han var muskuløs men det er vekke nå.

Men jeg kan da ikke bare finne en ny fyr, fordi jeg vl ha litt spenning. En eller annen gang må det jo bli litt kjedlig i forholdet etter å ha vært sammen så lenge??? Eller? hjelp meg å forstå. Denne drømmen gikk skikkelig inn påmeg, jeg våknet og reagerte med å være skikkelig gretten og sur overfor sambo som ikke skjønte noen ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også drømt om eksen et par ganger. Når jeg da våkner og husker det får jeg en enorm vemmelse over meg, siden tanken på å være nær en eks gjør meg skikkelig matt. De gangene det har skjedd har jeg krøpet godt inntil samboeren og vært litt god med han. Jeg føler i alle fall alltid at det er mannen jeg deler seng med NÅ jeg er interessert i, og får en slags takknemlighetsfølelse for at drømmen bare var en drøm.

Skrevet (endret)

Jeg drømmer om eksene mine også. Og mange andre som er/har vært i livet mitt. Ikkeno rart med det.

Endret av Pax

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...