Gjest ButtHead Skrevet 4. mai 2003 #1 Del Skrevet 4. mai 2003 Det at en ikke har lov til å røyke på utesteder, når skulle den loven begynne å gjelde? Synes jeg hørte noen som sa at den hadde begynt å gjelde, men kan ikke si jeg merket noe til det da jeg var ute i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 4. mai 2003 #2 Del Skrevet 4. mai 2003 Nei, tror den skal tre i kraft 1. april neste år. Var egentlig snakk om 1. januar, men Stortinget har utsatt iverksettelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 4. mai 2003 #3 Del Skrevet 4. mai 2003 skal bli deilig. endelig kan jeg gå ut på byen uten å bli syk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 4. mai 2003 #4 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg gleder meg også! Jeg liker rett og slett ikke røyk og røyklukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feikroze Skrevet 4. mai 2003 #5 Del Skrevet 4. mai 2003 trur æ slutte å gå ut, eller starte en kafe kor KUN røykera har adgang! Det finnes jo allerede mange førr ikke-røykera, så koffør ikke? *like å røyke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 4. mai 2003 #6 Del Skrevet 4. mai 2003 trur æ slutte å gå ut, eller starte en kafe kor KUN røykera har adgang! Det finnes jo allerede mange førr ikke-røykera, så koffør ikke? *like å røyke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 5. mai 2003 #7 Del Skrevet 5. mai 2003 Gleder meg til røykeloven trer inn, men det er kjipt for de som røyker Men det er jo tross alt de som har en uvane.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå