Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har aldri brukt ferske rødbeter - men har lyst å prøve! Ovnsbakte rødbeter høres godt ut, andre forslag til hva jeg kan bruke rødbeter til? (Vegetarisk.....)
Gjest Eurydike Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Feks suppe og curry. Søk litt i matforumet her, så finner du noen tråder om dette - jeg har lagt ut oppskrifter flere ganger.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Takker! Fant denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...mp;hl=r%F8dbete og der var det mye bra
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg bruker å lage tilbehør til f eks kjøtt av rødbeter, det er kjempegodt! Skrell 2 rødbeter og 2 epler og rasp de. Ha i litt pepper og vend rundt. Kjempeenkelt! Pass på at rødbetene er ferske. Er de ikke det vil de ha vondt smak som setter seg på en måte i halsen. ekkelt! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Kast de!!! (Hadde mitt livs verste matforgiftning etter en rødbeterett i høst :hår: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå