*Mocca* Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Har lastet ned, det er pakket ut og alt ok, men får ikke spilt av disse filtypene....? Og aner ikke hva mer jeg skal gjøre? Har lyst til å trene det NÅ! Noen som har vært borti dette?
talin Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Last ned Media Player Classic.Dette programet takler dvd filer. Bruk det til å åpne VOB filen.
Kamikatze Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Last heller ned VLC - spilleren. Den takler alle filformater untatt enkelte fra real-player (som neppe er severdige uansett.) Så sparer du deg mye ergrelser seinere. Den takler også å vise skadde filer. Alle de filtypene du leste opp har ulike funksjoner på en DVD-plate. Hvis du bruker et brenneprogram, og ber programmet om å brenne det som en film-DVD, stapper du bare alle filene (eller hele mappa) i brenneprogrammet - og svir, så kan du se den på DVD-spillern i stua. Skal du kun se den på PC-en, er det tilstrekkelig å blingse på .VOB-filene. (Selvsagt forutsetter vi at du har kjøpt den i nedlastbar utgave, eller på annen måte har lovlig bruksrett til materialet. Og at opphavsretten ivaretas. - Hjelp til avspilling av lovlig materiale, er visst greit i følge KGs regler.) Pilates er en grei "oppstrammer", men jeg så det var kommet noe sånne kombinert aeobics/pilates-greier (aerolates?) som jeg tror kan være greit, for å få litt dreis på blodpumpa og pusten, i tillegg. Lykke til med treningen : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå